![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
#tubesemma 2017
Tubettaminen on noussut nuorisokulttuurin uudeksi ilmiöksi. Suosituimmat tubettajat ovat seuraajilleen suuria idoleita ja mielipidevaikuttajia, jotka ovat nousseet suosiossa perinteisten viihdetähtien rinnalle. Tubettajayhteistyö on vielä monille markkinoijille uusi juttu, mutta pitää sisällään paljon erilaisia mahdollisuuksia vaikeasti tavoitettavien kohderyhmien kohtaamiseen sosiaalisessa mediassa. IAB Finlandin Tubettajat-työryhmä julkaisi alkuvuodesta 2017 Tubettajayhteistyöoppaan, jonka tarkoitus on rohkaista mainostajia tekemään tubettajien kanssa yhteistyötä, helpottaa sitä sekä kasvattaa toimialaa ammattimaisempaan suuntaan.
Oppaan teemojen syventämiseksi järjestämme helmikuussa #tubesemma-seminaarin, jossa taustoitetaan ilmiötä ja esitellään yhteistyön mahdollisuuksia. Aamupäivän aikana kuulet alan toimijoilta vinkkejä ja esimerkkejä tubettajien kanssa toteutettavasta vaikuttajayhteistyöstä kaikkien yhteistyön osapuolten näkökulmista. Saat nähdä ja kuulla inspiroivia käytännön esimerkkejä tubettajamarkkinoinnista sekä sen tavoitteista ja mittareista. Lisäksi käydään läpi yhteistyön juridiset pelisäännöt ja yhteistyön merkintätavat. Paikalla on myös tubettajia, jotka kertovat tubetuksen ajankoitaisista asioista.
OHJELMA
Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu klo 8.30 alkaen
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Johdatus #tubesemman teemoihin
Satu Apukka, IAB Tubettajatyöryhmän puheenjohtaja ja Head of Sales, Finland, United Screens
Tubettajat tositoimissa & haastattelussa
A-lehtien Demin Elisa Malik
United Screensin MM&NL Channelin Miro Mäkinen ja Niki Lundström
United Screensin Joona Hellman
Sisällöt ja vaikuttavuus Tubessa -kartoitus
Sanna Rousi, Executive producer, Töttöröö Network
Tubettamisen juridiset pelisäännöt
Laura Teirikko, Senior Associate, Attorney-at-Law, Eversheds Finland
Case Faijanpäiväristeily
Noora Verronen, Social Media Manager, Tallink Silja
Case Demi: Miten Suomen suosituin tyttöjen mediabrändi otti haltuun Tuben
Terhi Hauskamaa, Chief Marketing Officer, A-lehdet
Yhteenveto
Satu Apukka
Tilaisuus päättyy klo 11.30
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää