Icon
#tubesemma 2017 Tapahtumat

#tubesemma 2017

09.02.2017, Kilta-sali (Lapinrinne 1, Helsinki)

Tubettaminen on noussut nuorisokulttuurin uudeksi ilmiöksi. Suosituimmat tubettajat ovat seuraajilleen suuria idoleita ja mielipidevaikuttajia, jotka ovat nousseet suosiossa perinteisten viihdetähtien rinnalle. Tubettajayhteistyö on vielä monille markkinoijille uusi juttu, mutta pitää sisällään paljon erilaisia mahdollisuuksia vaikeasti tavoitettavien kohderyhmien kohtaamiseen sosiaalisessa mediassa. IAB Finlandin Tubettajat-työryhmä julkaisi alkuvuodesta 2017 Tubettajayhteistyöoppaan, jonka tarkoitus on rohkaista mainostajia tekemään tubettajien kanssa yhteistyötä, helpottaa sitä sekä kasvattaa toimialaa ammattimaisempaan suuntaan.

Oppaan teemojen syventämiseksi järjestämme helmikuussa #tubesemma-seminaarin, jossa taustoitetaan ilmiötä ja esitellään yhteistyön mahdollisuuksia. Aamupäivän aikana kuulet alan toimijoilta vinkkejä ja esimerkkejä tubettajien kanssa toteutettavasta vaikuttajayhteistyöstä kaikkien yhteistyön osapuolten näkökulmista. Saat nähdä ja kuulla inspiroivia käytännön esimerkkejä tubettajamarkkinoinnista sekä sen tavoitteista ja mittareista. Lisäksi käydään läpi yhteistyön juridiset pelisäännöt ja yhteistyön merkintätavat. Paikalla on myös tubettajia, jotka kertovat tubetuksen ajankoitaisista asioista.

OHJELMA 

Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu klo 8.30 alkaen

Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

Johdatus #tubesemman teemoihin
Satu Apukka, IAB Tubettajatyöryhmän puheenjohtaja ja Head of Sales, Finland, United Screens

Tubettajat tositoimissa & haastattelussa
A-lehtien Demin Elisa Malik
United Screensin MM&NL Channelin Miro Mäkinen ja Niki Lundström
United Screensin Joona Hellman

Sisällöt ja vaikuttavuus Tubessa -kartoitus
Sanna Rousi, Executive producer, Töttöröö Network

Tubettamisen juridiset pelisäännöt
Laura Teirikko, Senior Associate, Attorney-at-Law, Eversheds Finland

Case Faijanpäiväristeily
Noora Verronen, Social Media Manager, Tallink Silja

Case Demi: Miten Suomen suosituin tyttöjen mediabrändi otti haltuun Tuben
Terhi Hauskamaa, Chief Marketing Officer, A-lehdet

Yhteenveto
Satu Apukka

Tilaisuus päättyy klo 11.30


Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

23.09.2021

IAB & Videolle tietoisku: Videomarkkinointi 2021 & Connected TV

Tervetuloa syksyn jännittävimpään videoaiheiseen webinaariin, jossa Videolle ja IAB Finland julkaisevat "Videomarkkinoinnin tila 2021" -kyselytutkimuksen tulokset ja perkaavat nämä yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin Videomarkkinoinnin työryhmän laatima opas jo Euroopassa voimakkaasti kasvavasta Connected TV (CTV) markkinasta.

lue lisää