#tubesemma 2017
Tubettaminen on noussut nuorisokulttuurin uudeksi ilmiöksi. Suosituimmat tubettajat ovat seuraajilleen suuria idoleita ja mielipidevaikuttajia, jotka ovat nousseet suosiossa perinteisten viihdetähtien rinnalle. Tubettajayhteistyö on vielä monille markkinoijille uusi juttu, mutta pitää sisällään paljon erilaisia mahdollisuuksia vaikeasti tavoitettavien kohderyhmien kohtaamiseen sosiaalisessa mediassa. IAB Finlandin Tubettajat-työryhmä julkaisi alkuvuodesta 2017 Tubettajayhteistyöoppaan, jonka tarkoitus on rohkaista mainostajia tekemään tubettajien kanssa yhteistyötä, helpottaa sitä sekä kasvattaa toimialaa ammattimaisempaan suuntaan.
Oppaan teemojen syventämiseksi järjestämme helmikuussa #tubesemma-seminaarin, jossa taustoitetaan ilmiötä ja esitellään yhteistyön mahdollisuuksia. Aamupäivän aikana kuulet alan toimijoilta vinkkejä ja esimerkkejä tubettajien kanssa toteutettavasta vaikuttajayhteistyöstä kaikkien yhteistyön osapuolten näkökulmista. Saat nähdä ja kuulla inspiroivia käytännön esimerkkejä tubettajamarkkinoinnista sekä sen tavoitteista ja mittareista. Lisäksi käydään läpi yhteistyön juridiset pelisäännöt ja yhteistyön merkintätavat. Paikalla on myös tubettajia, jotka kertovat tubetuksen ajankoitaisista asioista.
OHJELMA
Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu klo 8.30 alkaen
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Johdatus #tubesemman teemoihin
Satu Apukka, IAB Tubettajatyöryhmän puheenjohtaja ja Head of Sales, Finland, United Screens
Tubettajat tositoimissa & haastattelussa
A-lehtien Demin Elisa Malik
United Screensin MM&NL Channelin Miro Mäkinen ja Niki Lundström
United Screensin Joona Hellman
Sisällöt ja vaikuttavuus Tubessa -kartoitus
Sanna Rousi, Executive producer, Töttöröö Network
Tubettamisen juridiset pelisäännöt
Laura Teirikko, Senior Associate, Attorney-at-Law, Eversheds Finland
Case Faijanpäiväristeily
Noora Verronen, Social Media Manager, Tallink Silja
Case Demi: Miten Suomen suosituin tyttöjen mediabrändi otti haltuun Tuben
Terhi Hauskamaa, Chief Marketing Officer, A-lehdet
Yhteenveto
Satu Apukka
Tilaisuus päättyy klo 11.30
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää