Toimivaa digimarkkinointia 2018 -seminaari
Miten hyödyntää digikanavia tehokkaasti? Entä miten tavoitat yleisösi näissä kanavissa? Miten asetat tavoitteesi digimainonnalle, miten mittaat tuloksia ja seuraat tavoitteiden täyttymistä? Toimiiko tunnevaikuttaminen ja miten sitä tehdään?
Mediatalo Keskisuomalainen ja IAB Finland tuovat yhdessä uutta näkemystä digimainontaasi.
Tervetuloa kuulemaan IAB-digiasiantuntijoita tehokkaaseen iltapäiväseminaariin torstaina 12.4. klo 13.30 – 16.00 Jyväskylään. Tilaisuus on osa kevään aikana toteutettavaa seminaarisarjaa, jolla IAB laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.
Seminaaripaikka on Mediatalo Keskisuomalainen, Aholaidantie 3, Jyväskylä.
13.00 | Ilmoittautuminen ja kahvit |
13.30 | Katsaus digimarkkinaan Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
Miten tukea markkinoinnin kokonaisuutta eri kanavilla? Anttoni Kerkkonen, Facebook-mainonnan asiantuntija, Mediatalo Keskisuomalainen |
|
Tunnevaikuttaminen digissä – Sydämen asioita vaiko kuolleita sieluja? Tommi Pelkonen, strategiajohtaja, SEK |
|
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen Petri Vatanen, Director of Digital Operations, Dagmar |
|
Datan hyödyntäminen markkinoinnissa; mitä, miten ja miksi? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Nordic Morning |
|
15.50 | Yhteenveto ja seminaarin päätös |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Seminaarin hinta on 50 euroa IAB Finlandin jäsenille, 90 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
IAB:n seminaarit jalkautuvat Jyväskylään ja Tampereelle!
IAB Finland järjestää Jyväskylässä ja Tampereella yhdessä Meidiatalo Keskisuomalaisen ja Alma Median kanssa digimarkkinoinnin seminaarit kevään 2018 aikana. Seminaareissa 12.4. Jyväskylässä ja 29.5. Tampereella pureudutaan digimainonnan ja -markkinoinnin tehoon ja toimivuuteen. Mainostajille on tarjolla yhä uusia mahdollisuuksia rakentaa markkinointiaan, mutta miten tiedät mikä toimii ja miten ratkaiset kokonaismarkkinointisi? Tule kuulemaan IAB:n digiasiantuntijoilta käytännön ohjeet digimarkkinointisi vauhdittamiseen!
YHTEISTYÖSSÄ
02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää