
Toimivaa digimarkkinointia 2018 -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Miten hyödyntää digikanavia tehokkaasti? Entä miten tavoitat yleisösi näissä kanavissa? Miten asetat tavoitteesi digimainonnalle, miten mittaat tuloksia ja seuraat tavoitteiden täyttymistä? Toimiiko tunnevaikuttaminen ja miten sitä tehdään?
Mediatalo Keskisuomalainen ja IAB Finland tuovat yhdessä uutta näkemystä digimainontaasi.
Tervetuloa kuulemaan IAB-digiasiantuntijoita tehokkaaseen iltapäiväseminaariin torstaina 12.4. klo 13.30 – 16.00 Jyväskylään. Tilaisuus on osa kevään aikana toteutettavaa seminaarisarjaa, jolla IAB laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.
Seminaaripaikka on Mediatalo Keskisuomalainen, Aholaidantie 3, Jyväskylä.
13.00 | Ilmoittautuminen ja kahvit |
13.30 | Katsaus digimarkkinaan Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
Miten tukea markkinoinnin kokonaisuutta eri kanavilla? Anttoni Kerkkonen, Facebook-mainonnan asiantuntija, Mediatalo Keskisuomalainen |
|
Tunnevaikuttaminen digissä – Sydämen asioita vaiko kuolleita sieluja? Tommi Pelkonen, strategiajohtaja, SEK |
|
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen Petri Vatanen, Director of Digital Operations, Dagmar |
|
Datan hyödyntäminen markkinoinnissa; mitä, miten ja miksi? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Nordic Morning |
|
15.50 | Yhteenveto ja seminaarin päätös |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Seminaarin hinta on 50 euroa IAB Finlandin jäsenille, 90 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
IAB:n seminaarit jalkautuvat Jyväskylään ja Tampereelle!
IAB Finland järjestää Jyväskylässä ja Tampereella yhdessä Meidiatalo Keskisuomalaisen ja Alma Median kanssa digimarkkinoinnin seminaarit kevään 2018 aikana. Seminaareissa 12.4. Jyväskylässä ja 29.5. Tampereella pureudutaan digimainonnan ja -markkinoinnin tehoon ja toimivuuteen. Mainostajille on tarjolla yhä uusia mahdollisuuksia rakentaa markkinointiaan, mutta miten tiedät mikä toimii ja miten ratkaiset kokonaismarkkinointisi? Tule kuulemaan IAB:n digiasiantuntijoilta käytännön ohjeet digimarkkinointisi vauhdittamiseen!
YHTEISTYÖSSÄ
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää