Icon
Tietosuojaseminaari: GDPR - Up and running 25.5.2018 Tapahtumat

Tietosuojaseminaari: GDPR - Up and running 25.5.2018

10.04.2018, Kiltasali (Lapinrinne 1, Helsinki)

Tiedätkö roolisi henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä? Mikä onkaan henkilötietoa? Entä miten teet sopimukset? 

Seminaariin on kerätty mainonnan ja media-alan toimijoille tuhti eväspaketti toukokuussa voimaantulevaan GRPR:ään liittyen, ja mukana on myös käytännön caseja. Julkaisemme tilaisuudessa IAB Finlandin GDPR-ohjeistuksen, jossa määritellään roolit, sopimukset ja henkilötiedot. Tule hakemaan viimeisimmät soveltamisohjeet - vielä ehdit tarkentamaan fokustasi ja nostaa valmiuttasi! 

Tervetuloa GDPR:n ajankohtaisseminaariin ti 10.4.2018 klo 8.30-11.30

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

9.10




Tarkenna fokusta! Lainsäädäntökokonaisuus vielä kerran
Tietosuojasääntelyn kokonaisuus: GDPR + ePrivacy
• Miten GDPR ja ePrivacy (tietoyhteiskuntakaari, 1.6.2018 alkaen laki sähköisen viestinnän palveluista) toimivat yhdessä?
• IAB Finlandin GDPR ohjeistus; roolit, sopimukset ja henkilötieto
Elli Laine, Associate, Eversheds Finland

9.40 
 

Mainonnnan ohjelmallinen ostaminen & GDPR - miten ihmeessä tämä saadaan toimimaan?
Anna Paimela, Partner, Iconics Consulting ja Jukka Sundquist, Managing Director, Nordic Morning
10.10  

Tauko

10.30 
  

Case Dentsu Aegis Network - Näin olemme valmistautuneet GDPR:ään
Timo Petänen, Technology and Digital Director, Dentsu Aegis Network

10.50


Case Sanoma - Transparency and Consent Standard
Miten käytännössä kysyä suostumus kuluttajilta?
Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital B2B Sales, Sanoma Media Finland

11.20

Yhteenveto

11.30

Tilaisuus päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää