
Tietosuojaseminaari: GDPR - Up and running 25.5.2018
Tiedätkö roolisi henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä? Mikä onkaan henkilötietoa? Entä miten teet sopimukset?
Seminaariin on kerätty mainonnan ja media-alan toimijoille tuhti eväspaketti toukokuussa voimaantulevaan GRPR:ään liittyen, ja mukana on myös käytännön caseja. Julkaisemme tilaisuudessa IAB Finlandin GDPR-ohjeistuksen, jossa määritellään roolit, sopimukset ja henkilötiedot. Tule hakemaan viimeisimmät soveltamisohjeet - vielä ehdit tarkentamaan fokustasi ja nostaa valmiuttasi!
Tervetuloa GDPR:n ajankohtaisseminaariin ti 10.4.2018 klo 8.30-11.30
8.30 |
Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
9.00 |
Tervetuloa |
9.10 |
Tarkenna fokusta! Lainsäädäntökokonaisuus vielä kerran |
9.40 |
Mainonnnan ohjelmallinen ostaminen & GDPR - miten ihmeessä tämä saadaan toimimaan? Anna Paimela, Partner, Iconics Consulting ja Jukka Sundquist, Managing Director, Nordic Morning |
10.10 |
Tauko |
10.30 |
Case Dentsu Aegis Network - Näin olemme valmistautuneet GDPR:ään |
10.50 |
Case Sanoma - Transparency and Consent Standard |
11.20 |
Yhteenveto |
11.30 |
Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää