Icon
Tietosuojaseminaari: GDPR - Up and running 25.5.2018 Tapahtumat

Tietosuojaseminaari: GDPR - Up and running 25.5.2018

10.04.2018, Kiltasali (Lapinrinne 1, Helsinki)

Tiedätkö roolisi henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä? Mikä onkaan henkilötietoa? Entä miten teet sopimukset? 

Seminaariin on kerätty mainonnan ja media-alan toimijoille tuhti eväspaketti toukokuussa voimaantulevaan GRPR:ään liittyen, ja mukana on myös käytännön caseja. Julkaisemme tilaisuudessa IAB Finlandin GDPR-ohjeistuksen, jossa määritellään roolit, sopimukset ja henkilötiedot. Tule hakemaan viimeisimmät soveltamisohjeet - vielä ehdit tarkentamaan fokustasi ja nostaa valmiuttasi! 

Tervetuloa GDPR:n ajankohtaisseminaariin ti 10.4.2018 klo 8.30-11.30

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

9.10




Tarkenna fokusta! Lainsäädäntökokonaisuus vielä kerran
Tietosuojasääntelyn kokonaisuus: GDPR + ePrivacy
• Miten GDPR ja ePrivacy (tietoyhteiskuntakaari, 1.6.2018 alkaen laki sähköisen viestinnän palveluista) toimivat yhdessä?
• IAB Finlandin GDPR ohjeistus; roolit, sopimukset ja henkilötieto
Elli Laine, Associate, Eversheds Finland

9.40 
 

Mainonnnan ohjelmallinen ostaminen & GDPR - miten ihmeessä tämä saadaan toimimaan?
Anna Paimela, Partner, Iconics Consulting ja Jukka Sundquist, Managing Director, Nordic Morning
10.10  

Tauko

10.30 
  

Case Dentsu Aegis Network - Näin olemme valmistautuneet GDPR:ään
Timo Petänen, Technology and Digital Director, Dentsu Aegis Network

10.50


Case Sanoma - Transparency and Consent Standard
Miten käytännössä kysyä suostumus kuluttajilta?
Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital B2B Sales, Sanoma Media Finland

11.20

Yhteenveto

11.30

Tilaisuus päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

13.12.2023

Webinaari: Mittaa ja menesty

Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.

lue lisää