Icon
TEHOkasta mobiilimainontaa! Tapahtumat

TEHOkasta mobiilimainontaa!

19.09.2013, MTV Oy, Auditorio, Ilmalantori 2, Helsinki

  • Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case

  • Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut

  • Miten mobiili taipuu brändimainontaan

Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!

Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:

8.30 Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa
9.00 Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä
9.15 Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat
9.45 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle
- MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa!
- Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset
Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media
10.15 Kahvitauko
10.30 Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan
- Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa
- Huomioarvot mobiilimainonnassa
Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace
11.00 Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa!
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili?
- IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa
Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä

Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää