Icon
TEHOkasta mobiilimainontaa! Tapahtumat

TEHOkasta mobiilimainontaa!

19.09.2013, MTV Oy, Auditorio, Ilmalantori 2, Helsinki

  • Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case

  • Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut

  • Miten mobiili taipuu brändimainontaan

Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!

Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:

8.30 Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa
9.00 Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä
9.15 Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat
9.45 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle
- MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa!
- Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset
Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media
10.15 Kahvitauko
10.30 Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan
- Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa
- Huomioarvot mobiilimainonnassa
Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace
11.00 Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa!
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili?
- IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa
Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä

Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

06.06.2024

Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.

lue lisää

12.06.2024

Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää