
TEHOkasta mobiilimainontaa!
-
Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case
-
Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut
- Miten mobiili taipuu brändimainontaan
Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!
Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:
8.30 | Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa |
9.00 | Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja |
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa | |
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä |
|
9.15 | Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta |
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat | |
9.45 | 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother |
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle - MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa! - Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media |
|
10.15 | Kahvitauko |
10.30 | Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa |
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan - Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa - Huomioarvot mobiilimainonnassa Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace |
|
11.00 | Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa! |
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili? - IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä |
Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää