TEHOkasta mobiilimainontaa!
-
Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case
-
Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut
- Miten mobiili taipuu brändimainontaan
Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!
Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:
8.30 | Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa |
9.00 | Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja |
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa | |
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä |
|
9.15 | Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta |
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat | |
9.45 | 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother |
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle - MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa! - Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media |
|
10.15 | Kahvitauko |
10.30 | Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa |
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan - Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa - Huomioarvot mobiilimainonnassa Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace |
|
11.00 | Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa! |
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili? - IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä |
Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää