Icon
Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari Tapahtumat

Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari

14.04.2016, Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

EU:n tietosuoja-asetus koskee jokaista markkinoijaa. Oletko valmis? Suojaudu uudistuksen aiheuttamalta shokilta ja tule kuuntelemaan neuvot, joilla selviytyä shokista lamaantumatta.

Yksilöiden oikeudet tulevat lisääntymään ja yritysten velvollisuudet kasvavat.
Tiedätkö mitä vaikutuksia tällä on liiketoimintaasi?

Tervetuloa IAB:n tietosuoja-aiheiseen aamupäivään torstaina 14.4. klo 8.30-11.30 Sanomataloon!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 EU tietosuoja-asetus
Mistä on kysymys? Millä aikataululla? Sanktiot?
Laura Teirikko, Lakimies, Eversheds Asianajotoimisto
09.30 Julkaisijan ja rekisterinpitäjän näkökulma
Mitä rekisterinpitäjän uudet velvollisuudet ovat? Mitä on suunnitelmallisen tietosuojan toteuttaminen?
Anna Paimela, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
09.50 Tietojenkäsittelijän näkökulma
Mitkä ovat tietojenkäsittelijän velvollisuudet? Entä käsittelijän alihankkijan? Miten selviän shokista?
Juha Karonen, CTO, Mirum Agency
10.15 Tauko
10.30 Digimainonnan näkökulma
Datan kerääminen ja käsittely, mikä on henkilötietoa? Kolmannen osapuolen rooli?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikki
10.50 Europe’s overview on the current GDPR data protection regulation that will replace national data protection laws
How was the law making process; what we wanted, what we got, why we didn’t get all we wanted?
What is the potential impact on the industry and the next steps?
Matthias Matthiesen, Public Policy Manager, IAB Europe
11.30 Tilaisuus päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu mukaan nyt!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää