
Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari
EU:n tietosuoja-asetus koskee jokaista markkinoijaa. Oletko valmis? Suojaudu uudistuksen aiheuttamalta shokilta ja tule kuuntelemaan neuvot, joilla selviytyä shokista lamaantumatta.
Yksilöiden oikeudet tulevat lisääntymään ja yritysten velvollisuudet kasvavat.
Tiedätkö mitä vaikutuksia tällä on liiketoimintaasi?
Tervetuloa IAB:n tietosuoja-aiheiseen aamupäivään torstaina 14.4. klo 8.30-11.30 Sanomataloon!
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.10 | EU tietosuoja-asetus Mistä on kysymys? Millä aikataululla? Sanktiot? |
Laura Teirikko, Lakimies, Eversheds Asianajotoimisto | |
09.30 | Julkaisijan ja rekisterinpitäjän näkökulma Mitä rekisterinpitäjän uudet velvollisuudet ovat? Mitä on suunnitelmallisen tietosuojan toteuttaminen? |
Anna Paimela, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj | |
09.50 | Tietojenkäsittelijän näkökulma Mitkä ovat tietojenkäsittelijän velvollisuudet? Entä käsittelijän alihankkijan? Miten selviän shokista? |
Juha Karonen, CTO, Mirum Agency | |
10.15 | Tauko |
10.30 | Digimainonnan näkökulma Datan kerääminen ja käsittely, mikä on henkilötietoa? Kolmannen osapuolen rooli? |
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikki | |
10.50 | Europe’s overview on the current GDPR data protection regulation that will replace national data protection laws How was the law making process; what we wanted, what we got, why we didn’t get all we wanted? What is the potential impact on the industry and the next steps? |
Matthias Matthiesen, Public Policy Manager, IAB Europe | |
11.30 | Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu mukaan nyt!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
01.12.2023
TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi
Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.
lue lisää13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää