Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari
EU:n tietosuoja-asetus koskee jokaista markkinoijaa. Oletko valmis? Suojaudu uudistuksen aiheuttamalta shokilta ja tule kuuntelemaan neuvot, joilla selviytyä shokista lamaantumatta.
Yksilöiden oikeudet tulevat lisääntymään ja yritysten velvollisuudet kasvavat.
Tiedätkö mitä vaikutuksia tällä on liiketoimintaasi?
Tervetuloa IAB:n tietosuoja-aiheiseen aamupäivään torstaina 14.4. klo 8.30-11.30 Sanomataloon!
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.10 | EU tietosuoja-asetus Mistä on kysymys? Millä aikataululla? Sanktiot? |
Laura Teirikko, Lakimies, Eversheds Asianajotoimisto | |
09.30 | Julkaisijan ja rekisterinpitäjän näkökulma Mitä rekisterinpitäjän uudet velvollisuudet ovat? Mitä on suunnitelmallisen tietosuojan toteuttaminen? |
Anna Paimela, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj | |
09.50 | Tietojenkäsittelijän näkökulma Mitkä ovat tietojenkäsittelijän velvollisuudet? Entä käsittelijän alihankkijan? Miten selviän shokista? |
Juha Karonen, CTO, Mirum Agency | |
10.15 | Tauko |
10.30 | Digimainonnan näkökulma Datan kerääminen ja käsittely, mikä on henkilötietoa? Kolmannen osapuolen rooli? |
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikki | |
10.50 | Europe’s overview on the current GDPR data protection regulation that will replace national data protection laws How was the law making process; what we wanted, what we got, why we didn’t get all we wanted? What is the potential impact on the industry and the next steps? |
Matthias Matthiesen, Public Policy Manager, IAB Europe | |
11.30 | Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu mukaan nyt!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää