Icon
Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari Tapahtumat

Suojaudu tietosuojauudistuksen aiheuttamalta shokilta -seminaari

14.04.2016, Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

EU:n tietosuoja-asetus koskee jokaista markkinoijaa. Oletko valmis? Suojaudu uudistuksen aiheuttamalta shokilta ja tule kuuntelemaan neuvot, joilla selviytyä shokista lamaantumatta.

Yksilöiden oikeudet tulevat lisääntymään ja yritysten velvollisuudet kasvavat.
Tiedätkö mitä vaikutuksia tällä on liiketoimintaasi?

Tervetuloa IAB:n tietosuoja-aiheiseen aamupäivään torstaina 14.4. klo 8.30-11.30 Sanomataloon!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 EU tietosuoja-asetus
Mistä on kysymys? Millä aikataululla? Sanktiot?
Laura Teirikko, Lakimies, Eversheds Asianajotoimisto
09.30 Julkaisijan ja rekisterinpitäjän näkökulma
Mitä rekisterinpitäjän uudet velvollisuudet ovat? Mitä on suunnitelmallisen tietosuojan toteuttaminen?
Anna Paimela, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
09.50 Tietojenkäsittelijän näkökulma
Mitkä ovat tietojenkäsittelijän velvollisuudet? Entä käsittelijän alihankkijan? Miten selviän shokista?
Juha Karonen, CTO, Mirum Agency
10.15 Tauko
10.30 Digimainonnan näkökulma
Datan kerääminen ja käsittely, mikä on henkilötietoa? Kolmannen osapuolen rooli?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikki
10.50 Europe’s overview on the current GDPR data protection regulation that will replace national data protection laws
How was the law making process; what we wanted, what we got, why we didn’t get all we wanted?
What is the potential impact on the industry and the next steps?
Matthias Matthiesen, Public Policy Manager, IAB Europe
11.30 Tilaisuus päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu mukaan nyt!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää