Icon
Somemarkkinoinnin aamupäivä Tapahtumat

Somemarkkinoinnin aamupäivä

01.10.2015, Kiltasali, Lapinrinne 1, 00180 Helsinki

Millaista on tämän hetken paras somemarkkinointi? Miten Snapchat otetaan haltuun ja kuinka WhatsApp taipuu mainostajan käyttöön? Mitä sometähdet ajattelevat kaupallisesta yhteistyöstä?

Tervetuloa IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäiväseminaariin torstaina 1.10. kuulemaan mielenkiintoisia alustuksia ja caseja maan johtavilta tekijöiltä!

08.30 Aamukahvit, verkostoitumista
09.00

Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland

Somevaikuttajan puheenvuoro
Natalia Tolmatsova, bloggaaja

Viesti verkkovideolla! YouTuben rooli muuttuvassa mediakentässä
Joona Haatainen, Töttöröö Network

Chatin paluu
Jari Jaanto, IRC-Galleria ja Ninchat

Legal Highlights: #hashtag-markkinointi sekä valokuvien ja muun some-sisällön hyödyntäminen
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, Eversheds Asianajotoimisto

Tauko

Mainonta Instagramissa avaa uusia mahdollisuuksia brändeille
Minna Valtari, Someco

Case Lidl: WhatsApp-käsilläseisontahaaste käänsi koko Suomen ylösalaisin
Pia Dahlman, Folk Finland

Case DNA: Snapchat ja brändit - miten ja miksi lähteä mukaan?
Jasmiina Ojala, Dingle

Case SOS-lapsikylä: Miten rakennetaan menestyksekkäitä varainhankintakampanjoita Facebook- ja Twitter-adsien avulla
Riku Luukkonen, SOS-lapsikylä

11.45  Tilaisuus päättyy

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ilmoittaudu mukaan heti, mutamia paikkoja on vielä jäljellä!

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää