
Somemarkkinoinnin aamupäivä
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- IAB Joona Haatainen, Töttöröö: YouTuben rooli (pdf)
- IAB Jari Jaanto, IRC-Galleria: Chatin paluu (pdf)
- IAB MInna Valtari, Someco: Mainonta Instagramissa (pdf)
- IAB Riku Luukkonen SOS-Lapsikylä: Varainhankintakampanja Facebookissa ja Twitterissä (pdf)
- IAB Pia Dahlman Folk Finland: Case Lidl WhatsAppissa (pdf)
- IAB Jasmiina Ojala, Dingle: Case DNA, Snapchat ja brändi (pdf)
Millaista on tämän hetken paras somemarkkinointi? Miten Snapchat otetaan haltuun ja kuinka WhatsApp taipuu mainostajan käyttöön? Mitä sometähdet ajattelevat kaupallisesta yhteistyöstä?
Tervetuloa IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäiväseminaariin torstaina 1.10. kuulemaan mielenkiintoisia alustuksia ja caseja maan johtavilta tekijöiltä!
08.30 | Aamukahvit, verkostoitumista |
09.00 |
Tervetuloa |
Somevaikuttajan puheenvuoro |
|
Viesti verkkovideolla! YouTuben rooli muuttuvassa mediakentässä |
|
Chatin paluu |
|
Legal Highlights: #hashtag-markkinointi sekä valokuvien ja muun some-sisällön hyödyntäminen |
|
Tauko |
|
Mainonta Instagramissa avaa uusia mahdollisuuksia brändeille |
|
Case Lidl: WhatsApp-käsilläseisontahaaste käänsi koko Suomen ylösalaisin |
|
Case DNA: Snapchat ja brändit - miten ja miksi lähteä mukaan? |
|
Case SOS-lapsikylä: Miten rakennetaan menestyksekkäitä varainhankintakampanjoita Facebook- ja Twitter-adsien avulla |
|
11.45 | Tilaisuus päättyy |
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan heti, mutamia paikkoja on vielä jäljellä!
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää