Icon
Somemarkkinoinnin aamupäivä Tapahtumat

Somemarkkinoinnin aamupäivä

01.10.2015, Kiltasali, Lapinrinne 1, 00180 Helsinki

Millaista on tämän hetken paras somemarkkinointi? Miten Snapchat otetaan haltuun ja kuinka WhatsApp taipuu mainostajan käyttöön? Mitä sometähdet ajattelevat kaupallisesta yhteistyöstä?

Tervetuloa IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäiväseminaariin torstaina 1.10. kuulemaan mielenkiintoisia alustuksia ja caseja maan johtavilta tekijöiltä!

08.30 Aamukahvit, verkostoitumista
09.00

Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland

Somevaikuttajan puheenvuoro
Natalia Tolmatsova, bloggaaja

Viesti verkkovideolla! YouTuben rooli muuttuvassa mediakentässä
Joona Haatainen, Töttöröö Network

Chatin paluu
Jari Jaanto, IRC-Galleria ja Ninchat

Legal Highlights: #hashtag-markkinointi sekä valokuvien ja muun some-sisällön hyödyntäminen
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, Eversheds Asianajotoimisto

Tauko

Mainonta Instagramissa avaa uusia mahdollisuuksia brändeille
Minna Valtari, Someco

Case Lidl: WhatsApp-käsilläseisontahaaste käänsi koko Suomen ylösalaisin
Pia Dahlman, Folk Finland

Case DNA: Snapchat ja brändit - miten ja miksi lähteä mukaan?
Jasmiina Ojala, Dingle

Case SOS-lapsikylä: Miten rakennetaan menestyksekkäitä varainhankintakampanjoita Facebook- ja Twitter-adsien avulla
Riku Luukkonen, SOS-lapsikylä

11.45  Tilaisuus päättyy

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ilmoittaudu mukaan heti, mutamia paikkoja on vielä jäljellä!

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää