
Somemarkkinoinnin aamupäivä
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- IAB Joona Haatainen, Töttöröö: YouTuben rooli (pdf)
- IAB Jari Jaanto, IRC-Galleria: Chatin paluu (pdf)
- IAB MInna Valtari, Someco: Mainonta Instagramissa (pdf)
- IAB Riku Luukkonen SOS-Lapsikylä: Varainhankintakampanja Facebookissa ja Twitterissä (pdf)
- IAB Pia Dahlman Folk Finland: Case Lidl WhatsAppissa (pdf)
- IAB Jasmiina Ojala, Dingle: Case DNA, Snapchat ja brändi (pdf)
Millaista on tämän hetken paras somemarkkinointi? Miten Snapchat otetaan haltuun ja kuinka WhatsApp taipuu mainostajan käyttöön? Mitä sometähdet ajattelevat kaupallisesta yhteistyöstä?
Tervetuloa IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäiväseminaariin torstaina 1.10. kuulemaan mielenkiintoisia alustuksia ja caseja maan johtavilta tekijöiltä!
08.30 | Aamukahvit, verkostoitumista |
09.00 |
Tervetuloa |
Somevaikuttajan puheenvuoro |
|
Viesti verkkovideolla! YouTuben rooli muuttuvassa mediakentässä |
|
Chatin paluu |
|
Legal Highlights: #hashtag-markkinointi sekä valokuvien ja muun some-sisällön hyödyntäminen |
|
Tauko |
|
Mainonta Instagramissa avaa uusia mahdollisuuksia brändeille |
|
Case Lidl: WhatsApp-käsilläseisontahaaste käänsi koko Suomen ylösalaisin |
|
Case DNA: Snapchat ja brändit - miten ja miksi lähteä mukaan? |
|
Case SOS-lapsikylä: Miten rakennetaan menestyksekkäitä varainhankintakampanjoita Facebook- ja Twitter-adsien avulla |
|
11.45 | Tilaisuus päättyy |
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan heti, mutamia paikkoja on vielä jäljellä!
11.10.2023
Seminaari: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukelletaan syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä.
lue lisää