Icon
Somemarkkinoinnin aamupäivä Tapahtumat

Somemarkkinoinnin aamupäivä

01.10.2015, Kiltasali, Lapinrinne 1, 00180 Helsinki

Millaista on tämän hetken paras somemarkkinointi? Miten Snapchat otetaan haltuun ja kuinka WhatsApp taipuu mainostajan käyttöön? Mitä sometähdet ajattelevat kaupallisesta yhteistyöstä?

Tervetuloa IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäiväseminaariin torstaina 1.10. kuulemaan mielenkiintoisia alustuksia ja caseja maan johtavilta tekijöiltä!

08.30 Aamukahvit, verkostoitumista
09.00

Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland

Somevaikuttajan puheenvuoro
Natalia Tolmatsova, bloggaaja

Viesti verkkovideolla! YouTuben rooli muuttuvassa mediakentässä
Joona Haatainen, Töttöröö Network

Chatin paluu
Jari Jaanto, IRC-Galleria ja Ninchat

Legal Highlights: #hashtag-markkinointi sekä valokuvien ja muun some-sisällön hyödyntäminen
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, Eversheds Asianajotoimisto

Tauko

Mainonta Instagramissa avaa uusia mahdollisuuksia brändeille
Minna Valtari, Someco

Case Lidl: WhatsApp-käsilläseisontahaaste käänsi koko Suomen ylösalaisin
Pia Dahlman, Folk Finland

Case DNA: Snapchat ja brändit - miten ja miksi lähteä mukaan?
Jasmiina Ojala, Dingle

Case SOS-lapsikylä: Miten rakennetaan menestyksekkäitä varainhankintakampanjoita Facebook- ja Twitter-adsien avulla
Riku Luukkonen, SOS-lapsikylä

11.45  Tilaisuus päättyy

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ilmoittaudu mukaan heti, mutamia paikkoja on vielä jäljellä!

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää