
SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- IAB SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat (pdf), Ohjelma ja esiintyjät
- Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä (pdf), Marja-Liisa Sandqvist, Kookenkä ja Heidi Tammiruusu, Social Media Fab Oy
- Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä (pdf), Laura Hakanen, Blogirinki Media
- TV is the new digital (pdf), Martti Lindholm, MTV Media
- Some radiossa – Radio somessa (pdf), Johannes Saukko, SBS Discovery radio
Moderaattorimme Jarno Alastalo @SocialJarno ohjaa yleisön syvälle sosiaalisen median syövereihin. Mielenkiintoisissa caseissa tutkitaan sen monimediallisia ulottuvuuksia! Älä opi kantapään kautta, vaan tule kuulemaan edelläkävijöiltä!
Alustava seminaariohjelma klo 8.30-12.00:
8.30 | Aamiainen |
9.00 | Tervetuloa! |
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja & Jarno Alastalo, moderaattori | |
9.10 | Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä |
- Kuinka Andiamon muotitietoinen, kriittinen kohderyhmä saatiin uuden Kookengän ostaviksi asiakkaiksi? | |
Marja-Liisa Sandqvist, markkinointipäällikkö, Kookenkä ja Heidi Tammiruusu, toimitusjohtaja, Social Media Fab Oy |
|
09.45 | Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä |
Laura Hakanen, Blogirinki Media | |
10.15 | Tauko |
10.30 | Tv is the new digital! - Potentiaalia ja kasvuvaraa kakkosruudun kautta |
Martti Lindholm, Producer, Social-TV, MTV Media | |
11.10 | Radio - Sosiaalinen media |
Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio Oy |
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää