Icon
SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat Tapahtumat

SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat

03.10.2013, Astoria-sali, Iso Roobertinkatu 14

Moderaattorimme Jarno Alastalo @SocialJarno ohjaa yleisön syvälle sosiaalisen median syövereihin. Mielenkiintoisissa caseissa tutkitaan sen monimediallisia ulottuvuuksia! Älä opi kantapään kautta, vaan tule kuulemaan edelläkävijöiltä!

Alustava seminaariohjelma klo 8.30-12.00:

8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja & Jarno Alastalo, moderaattori
9.10 Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä
- Kuinka Andiamon muotitietoinen, kriittinen kohderyhmä saatiin uuden Kookengän ostaviksi asiakkaiksi?
Marja-Liisa Sandqvist, markkinointipäällikkö, Kookenkä ja
Heidi Tammiruusu, toimitusjohtaja, Social Media Fab Oy
09.45 Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä
Laura Hakanen, Blogirinki Media
10.15 Tauko
10.30 Tv is the new digital! - Potentiaalia ja kasvuvaraa kakkosruudun kautta
Martti Lindholm, Producer, Social-TV, MTV Media
11.10 Radio - Sosiaalinen media
Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio Oy

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

06.06.2024

Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.

lue lisää

12.06.2024

Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää