
SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat
Moderaattorimme Jarno Alastalo @SocialJarno ohjaa yleisön syvälle sosiaalisen median syövereihin. Mielenkiintoisissa caseissa tutkitaan sen monimediallisia ulottuvuuksia! Älä opi kantapään kautta, vaan tule kuulemaan edelläkävijöiltä!
Alustava seminaariohjelma klo 8.30-12.00:
8.30 | Aamiainen |
9.00 | Tervetuloa! |
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja & Jarno Alastalo, moderaattori | |
9.10 | Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä |
- Kuinka Andiamon muotitietoinen, kriittinen kohderyhmä saatiin uuden Kookengän ostaviksi asiakkaiksi? | |
Marja-Liisa Sandqvist, markkinointipäällikkö, Kookenkä ja Heidi Tammiruusu, toimitusjohtaja, Social Media Fab Oy |
|
09.45 | Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä |
Laura Hakanen, Blogirinki Media | |
10.15 | Tauko |
10.30 | Tv is the new digital! - Potentiaalia ja kasvuvaraa kakkosruudun kautta |
Martti Lindholm, Producer, Social-TV, MTV Media | |
11.10 | Radio - Sosiaalinen media |
Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio Oy |
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää