Real-Time Advertising Summit
Real-Time Advertising Summit 18.-19.11.
Toista vuotta järjestettävä Real-Time Advertising Summit kerää Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaiset ympäri Eurooppaa. Kaksipäiväisessä konferenssissa käsitellään ohjelmallista ostamista monelta eri kantilta:
- brändi ja luova toteutus ohjelmallisessa ostamisessa
- brändimainonnan ja taktisen mainonnan analysointi
- datan rikastaminen ja yhdistäminen
- mobiilin trendit
- ohjelmallinen suoramainonta
- attribuutiomallinnus
- ohjelmallinen videomainonta
- TV
- puhumassa mm. Google, Nestle, Shell, GlaxoSmithKline
IAB Finlandin jäsenenä saat 300 punnan alennuksen kongressilipusta. IAB-jäsenille seminaarin hinta on 1195 puntaa, muille 1495 puntaa.
Lisätiedot tapahtumasta Real-Time Advertising Summitin kotisivuilta
Ilmoittautumiset: Mohammad Ahsan: mahsan@acieu.net (muista mainita koodi QRT3MP20)
30.05.2024
Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari
Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.
lue lisää