
Real-Time Advertising Summit
Real-Time Advertising Summit 18.-19.11.
Toista vuotta järjestettävä Real-Time Advertising Summit kerää Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaiset ympäri Eurooppaa. Kaksipäiväisessä konferenssissa käsitellään ohjelmallista ostamista monelta eri kantilta:
- brändi ja luova toteutus ohjelmallisessa ostamisessa
- brändimainonnan ja taktisen mainonnan analysointi
- datan rikastaminen ja yhdistäminen
- mobiilin trendit
- ohjelmallinen suoramainonta
- attribuutiomallinnus
- ohjelmallinen videomainonta
- TV
- puhumassa mm. Google, Nestle, Shell, GlaxoSmithKline
IAB Finlandin jäsenenä saat 300 punnan alennuksen kongressilipusta. IAB-jäsenille seminaarin hinta on 1195 puntaa, muille 1495 puntaa.
Lisätiedot tapahtumasta Real-Time Advertising Summitin kotisivuilta
Ilmoittautumiset: Mohammad Ahsan: mahsan@acieu.net (muista mainita koodi QRT3MP20)
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää