
Real-Time Advertising Summit
Real-Time Advertising Summit 18.-19.11.
Toista vuotta järjestettävä Real-Time Advertising Summit kerää Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaiset ympäri Eurooppaa. Kaksipäiväisessä konferenssissa käsitellään ohjelmallista ostamista monelta eri kantilta:
- brändi ja luova toteutus ohjelmallisessa ostamisessa
- brändimainonnan ja taktisen mainonnan analysointi
- datan rikastaminen ja yhdistäminen
- mobiilin trendit
- ohjelmallinen suoramainonta
- attribuutiomallinnus
- ohjelmallinen videomainonta
- TV
- puhumassa mm. Google, Nestle, Shell, GlaxoSmithKline
IAB Finlandin jäsenenä saat 300 punnan alennuksen kongressilipusta. IAB-jäsenille seminaarin hinta on 1195 puntaa, muille 1495 puntaa.
Lisätiedot tapahtumasta Real-Time Advertising Summitin kotisivuilta
Ilmoittautumiset: Mohammad Ahsan: mahsan@acieu.net (muista mainita koodi QRT3MP20)
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää