Icon
Real-Time Advertising Summit Tapahtumat

Real-Time Advertising Summit

18.11.2015 - 19.11.2015, Lontoo

Real-Time Advertising Summit 18.-19.11.

Toista vuotta järjestettävä Real-Time Advertising Summit kerää Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaiset ympäri Eurooppaa. Kaksipäiväisessä konferenssissa käsitellään ohjelmallista ostamista monelta eri kantilta:

  • brändi ja luova toteutus ohjelmallisessa ostamisessa
  • brändimainonnan ja taktisen mainonnan analysointi
  • datan rikastaminen ja yhdistäminen
  • mobiilin trendit
  • ohjelmallinen suoramainonta
  • attribuutiomallinnus
  • ohjelmallinen videomainonta
  • TV
  • puhumassa mm. Google, Nestle, Shell, GlaxoSmithKline

IAB Finlandin jäsenenä saat 300 punnan alennuksen kongressilipusta. IAB-jäsenille seminaarin hinta on 1195 puntaa, muille 1495 puntaa.

Lisätiedot tapahtumasta Real-Time Advertising Summitin kotisivuilta

Ilmoittautumiset: Mohammad Ahsan: mahsan@acieu.net (muista mainita koodi QRT3MP20)

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää