Icon
PING Academy: Tavoitteellinen ja mitattava vaikuttajamarkkinointi Tapahtumat

PING Academy: Tavoitteellinen ja mitattava vaikuttajamarkkinointi

18.04.2023, 9.00-11.00, Virtuaalinen

Kirkas tavoite ja oikeat mittarit ovat avaimet tulokselliseen, jatkuvasti kehittyvään vaikuttajamarkkinoinnin tekemiseen, jossa tulokset ohjaavat seuraavia toimenpiteitä.

Valmennuksen jälkeen ymmärrät mm.
* Millaisia tavoitteita vaikuttajamarkkinoinnille kannattaa asettaa
* Mitkä ovat järkevät mittarit minkäkinlaiselle tavoitteelle
* Kuinka hyödyntää dataa vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
* Kuinka laskea vaikuttajamarkkinoinnin ROI
* Millaisia asioita vaikuttajamarkkinoinnin budjetoinnissa kannattaa ottaa huomioon

Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat PING Helsingistä matchmaker ja projektipäällikkö Anni Maaninka sekä vaikuttajamarkkinoinnin strategi Micaela Rosenlew.

Koulutuksen hinta:

Hinta:
Ei jäsen 299 €/hlö (+ alv 24 %)
IAB jäsen 239,20 €/hlö (+ alv 24 %)

IAB jäsenalennuksen saat käyttämällä koodia: IABxPING

Ilmoittaudu 

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää