Icon
PING Academy: Tavoitteellinen ja mitattava vaikuttajamarkkinointi Tapahtumat

PING Academy: Tavoitteellinen ja mitattava vaikuttajamarkkinointi

18.04.2023, 9.00-11.00, Virtuaalinen

Kirkas tavoite ja oikeat mittarit ovat avaimet tulokselliseen, jatkuvasti kehittyvään vaikuttajamarkkinoinnin tekemiseen, jossa tulokset ohjaavat seuraavia toimenpiteitä.

Valmennuksen jälkeen ymmärrät mm.
* Millaisia tavoitteita vaikuttajamarkkinoinnille kannattaa asettaa
* Mitkä ovat järkevät mittarit minkäkinlaiselle tavoitteelle
* Kuinka hyödyntää dataa vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
* Kuinka laskea vaikuttajamarkkinoinnin ROI
* Millaisia asioita vaikuttajamarkkinoinnin budjetoinnissa kannattaa ottaa huomioon

Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat PING Helsingistä matchmaker ja projektipäällikkö Anni Maaninka sekä vaikuttajamarkkinoinnin strategi Micaela Rosenlew.

Koulutuksen hinta:

Hinta:
Ei jäsen 299 €/hlö (+ alv 24 %)
IAB jäsen 239,20 €/hlö (+ alv 24 %)

IAB jäsenalennuksen saat käyttämällä koodia: IABxPING

Ilmoittaudu 

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää