PING Academy: Strateginen somesisällöntuotanto
Netti on pullollaan erilaisia somesisällöntuotantoa tukevia vinkkejä. Jotta somen tekeminen ei olisi hengästyttävää yksittäisten vinkkien perässä poukkouilua, tulee sisällöntuotanto suunnitella yrityksen liiketoimintastrategiasta johdetuista tavoitteista käsin.
Valmennuksen jälkeen ymmärrät mm.
* Kuinka liiketoimintastrategiasta johdetut tavoitteet muutetaan someksi
* Millaisia näkökulmia somen sisältösarjojen suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon
* Miten vaikuttajamarkkinointi ja maksettu mainonta voidaan yhdistää somen tekemiseen
* Kuinka somekanavien profiilit optimoidaan tavoitteita tukeviksi
* Miten hyödyntää dataa somen jatkuvassa kehittämisessä
Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat PING Helsingin somestrategi Jonna Valkeinen sekä sisällöntuottaja Henna Haapala.
Jonna Valkeinen
Jonna on energinen sometaituri, joka hyppää innoissaan mukaan haasteisiin ja seikkailuihin. Jonna on somevaikuttaja itsekin, eli Jonna katsoo vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista mediaa kahdelta puolelta. Jonna löytää yrityksenne tarpeisiin juuri oikeat vaikuttajat, ja saa yrityksenne somen nousuun.
Henna Haapala
Henna on energinen sisältömarkkinoinnin moniosaaja, joka tekee työtään täydestä intohimosta. Hennan sydän sykkii erityisesti strategialle, sisällöntuotannolle sekä kaikenlaisille luoville projekteille. Henna on heittäytyjä, joka ei pelkää tarttua tuumasta toimeen.
Koulutuksen hinta:
Hinta: | |
Ei jäsen | 299 €/hlö (+ alv 24 %) |
IAB jäsen | 239,20 €/hlö (+ alv 24 %) |
IAB jäsenalennuksen saat käyttämällä koodia: IABxPING
03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää18.04.2024
Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa
Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.
lue lisää19.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää