
PING Academy: Strateginen somesisällöntuotanto
Netti on pullollaan erilaisia somesisällöntuotantoa tukevia vinkkejä. Jotta somen tekeminen ei olisi hengästyttävää yksittäisten vinkkien perässä poukkouilua, tulee sisällöntuotanto suunnitella yrityksen liiketoimintastrategiasta johdetuista tavoitteista käsin.
Valmennuksen jälkeen ymmärrät mm.
* Kuinka liiketoimintastrategiasta johdetut tavoitteet muutetaan someksi
* Millaisia näkökulmia somen sisältösarjojen suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon
* Miten vaikuttajamarkkinointi ja maksettu mainonta voidaan yhdistää somen tekemiseen
* Kuinka somekanavien profiilit optimoidaan tavoitteita tukeviksi
* Miten hyödyntää dataa somen jatkuvassa kehittämisessä
Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat PING Helsingin somestrategi Jonna Valkeinen sekä sisällöntuottaja Henna Haapala.
Jonna Valkeinen
Jonna on energinen sometaituri, joka hyppää innoissaan mukaan haasteisiin ja seikkailuihin. Jonna on somevaikuttaja itsekin, eli Jonna katsoo vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista mediaa kahdelta puolelta. Jonna löytää yrityksenne tarpeisiin juuri oikeat vaikuttajat, ja saa yrityksenne somen nousuun.
Henna Haapala
Henna on energinen sisältömarkkinoinnin moniosaaja, joka tekee työtään täydestä intohimosta. Hennan sydän sykkii erityisesti strategialle, sisällöntuotannolle sekä kaikenlaisille luoville projekteille. Henna on heittäytyjä, joka ei pelkää tarttua tuumasta toimeen.
Koulutuksen hinta:
Hinta: | |
Ei jäsen | 299 €/hlö (+ alv 24 %) |
IAB jäsen | 239,20 €/hlö (+ alv 24 %) |
IAB jäsenalennuksen saat käyttämällä koodia: IABxPING
05.04.2023
Marketing Next: Kohdentamisen aika ei ole ohi
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää14.06.2023
Webinaari: DOOH
Suomi kulkee digiulkomainonnan määrässä ihan Euroopan kärjessä. Webinaarissa julkistetaan myös toista kertaa digiulkomainonnan määrä Suomessa
lue lisää