
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.
Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.
OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.05 | Ohjelmallisen oppaan julkistus |
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom | |
09.20 | Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era |
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform | |
09.40 | Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment |
Joris Goossens, VP Sales, comScore | |
10.00 | Case Mandatum |
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
|
10.20 | Programmatic Video – Case Smartclip |
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip | |
10.40 | Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet |
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko |
|
11.20 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform
SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!
Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää