Icon
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä

06.02.2015, LOPPUUNVARATTU! Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.

Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.

OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.05 Ohjelmallisen oppaan julkistus
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom
09.20 Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform
09.40 Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment
Joris Goossens, VP Sales, comScore
10.00 Case Mandatum
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life
Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
10.20 Programmatic Video – Case Smartclip
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip
10.40 Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso
Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko
11.20 Seminaari päättyy

Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform

SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!

Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).

02.10.2024

IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?

lue lisää

09.10.2024

Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee

Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?

lue lisää

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää