
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.
Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.
OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.05 | Ohjelmallisen oppaan julkistus |
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom | |
09.20 | Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era |
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform | |
09.40 | Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment |
Joris Goossens, VP Sales, comScore | |
10.00 | Case Mandatum |
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
|
10.20 | Programmatic Video – Case Smartclip |
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip | |
10.40 | Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet |
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko |
|
11.20 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform
SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!
Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).
31.05.2023
Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit!
IAB:n tapahtumien kestosuosikki Keksit. Keksit? Keksit! löytyy jäsenten pyynnöstä myös tämän vuoden tapahtumakalenterista. Kavereiden kesken lempinimen "keksisemma" saanutta tapahtumaa on järjestetty jo usean vuoden ajan ja tänä vuonna pääyhteistyökumppanina toimii Adform.
lue lisää14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää