Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä
Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.
Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.
OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.05 | Ohjelmallisen oppaan julkistus |
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom | |
09.20 | Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era |
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform | |
09.40 | Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment |
Joris Goossens, VP Sales, comScore | |
10.00 | Case Mandatum |
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
|
10.20 | Programmatic Video – Case Smartclip |
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip | |
10.40 | Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet |
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko |
|
11.20 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform
SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!
Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).
02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää