Icon
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä

06.02.2015, LOPPUUNVARATTU! Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.

Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.

OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.05 Ohjelmallisen oppaan julkistus
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom
09.20 Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform
09.40 Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment
Joris Goossens, VP Sales, comScore
10.00 Case Mandatum
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life
Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
10.20 Programmatic Video – Case Smartclip
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip
10.40 Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso
Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko
11.20 Seminaari päättyy

Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform

SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!

Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).

23.09.2021

IAB & Videolle tietoisku: Videomarkkinointi 2021 & Connected TV

Tervetuloa syksyn jännittävimpään videoaiheiseen webinaariin, jossa Videolle ja IAB Finland julkaisevat "Videomarkkinoinnin tila 2021" -kyselytutkimuksen tulokset ja perkaavat nämä yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin Videomarkkinoinnin työryhmän laatima opas jo Euroopassa voimakkaasti kasvavasta Connected TV (CTV) markkinasta.

lue lisää