Icon
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä

06.02.2015, LOPPUUNVARATTU! Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.

Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.

OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.05 Ohjelmallisen oppaan julkistus
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom
09.20 Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform
09.40 Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment
Joris Goossens, VP Sales, comScore
10.00 Case Mandatum
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life
Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
10.20 Programmatic Video – Case Smartclip
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip
10.40 Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso
Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko
11.20 Seminaari päättyy

Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform

SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!

Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää