![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Ohjelmallinen ostaminen
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
IAB Finlandin vuoden toinen ohjelmallisen ostamisen seminaari paneutuu ohjelmallisen mahdollisuuksiin ja haasteisiin alan eri toimijoiden näkökulmasta. Miten prosessi saadaan pidettyä läpinäkyvänä? Kuinka datan laadusta pidetään huolta? Miten mobiili ja videot istuvat osaksi ohjelmallista ostamista?
Tervetuloa IAB:n ohjelmallisen ostamisen aamupäivään klo 8.30-12.00 Kinopalatsiin!
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamupala |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, IAB Finland | |
Katsaus ohjelmalliseen ostamiseen Suomessa | |
Jan Kumlin, Adform | |
Case Mandatum: Kuinka onnistua ohjelmallisessa ostamisessa | |
Christopher Fernandez, R3al Helsinki | |
Kokemuksia usean SSP:n käytöstä teknologian ja kaupankäynnin näkökulmasta | |
Risto Jäntti ja Kimmo Vihanto, Twomoon Digital | |
Näkökulmia ohjelmalliseen ostamiseen, dataan ja läpinäkyvyyteen | |
Alustamassa ja keskustelemassa: | |
Mikko Viitanen, Google | |
Jukka Sundquist, Klikki | |
Jarkko Kyttänen, Sanoma | |
Jussi-Pekka Erkkola, Kesko | |
Brändimainonnan ohjelmallinen optimointi | |
Ilkka Lassila, Widespace | |
12.00 | Tilaisuus päättyy |
Päivän moderaattorina toimii Jan Kumlin.
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille, 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää