Icon
Ohjelmallinen ostaminen Tapahtumat

Ohjelmallinen ostaminen

05.11.2015, Kinopalatsi, Kaisaniemenkatu 2 B

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

IAB Finlandin vuoden toinen ohjelmallisen ostamisen seminaari paneutuu ohjelmallisen mahdollisuuksiin ja haasteisiin alan eri toimijoiden näkökulmasta. Miten prosessi saadaan pidettyä läpinäkyvänä? Kuinka datan laadusta pidetään huolta? Miten mobiili ja videot istuvat osaksi ohjelmallista ostamista?

Tervetuloa IAB:n ohjelmallisen ostamisen aamupäivään klo 8.30-12.00 Kinopalatsiin!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland
Katsaus ohjelmalliseen ostamiseen Suomessa
Jan Kumlin, Adform
Case Mandatum: Kuinka onnistua ohjelmallisessa ostamisessa
Christopher Fernandez, R3al Helsinki
Kokemuksia usean SSP:n käytöstä teknologian ja kaupankäynnin näkökulmasta
Risto Jäntti ja Kimmo Vihanto, Twomoon Digital
Näkökulmia ohjelmalliseen ostamiseen, dataan ja läpinäkyvyyteen
Alustamassa ja keskustelemassa:
Mikko Viitanen, Google
Jukka Sundquist, Klikki
Jarkko Kyttänen, Sanoma
Jussi-Pekka Erkkola, Kesko
Brändimainonnan ohjelmallinen optimointi
Ilkka Lassila, Widespace
12.00 Tilaisuus päättyy

Päivän moderaattorina toimii Jan Kumlin.

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille, 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

13.12.2023

Webinaari: Mittaa ja menesty

Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.

lue lisää