
Ohjelmallinen ostaminen
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
IAB Finlandin vuoden toinen ohjelmallisen ostamisen seminaari paneutuu ohjelmallisen mahdollisuuksiin ja haasteisiin alan eri toimijoiden näkökulmasta. Miten prosessi saadaan pidettyä läpinäkyvänä? Kuinka datan laadusta pidetään huolta? Miten mobiili ja videot istuvat osaksi ohjelmallista ostamista?
Tervetuloa IAB:n ohjelmallisen ostamisen aamupäivään klo 8.30-12.00 Kinopalatsiin!
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamupala |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, IAB Finland | |
Katsaus ohjelmalliseen ostamiseen Suomessa | |
Jan Kumlin, Adform | |
Case Mandatum: Kuinka onnistua ohjelmallisessa ostamisessa | |
Christopher Fernandez, R3al Helsinki | |
Kokemuksia usean SSP:n käytöstä teknologian ja kaupankäynnin näkökulmasta | |
Risto Jäntti ja Kimmo Vihanto, Twomoon Digital | |
Näkökulmia ohjelmalliseen ostamiseen, dataan ja läpinäkyvyyteen | |
Alustamassa ja keskustelemassa: | |
Mikko Viitanen, Google | |
Jukka Sundquist, Klikki | |
Jarkko Kyttänen, Sanoma | |
Jussi-Pekka Erkkola, Kesko | |
Brändimainonnan ohjelmallinen optimointi | |
Ilkka Lassila, Widespace | |
12.00 | Tilaisuus päättyy |
Päivän moderaattorina toimii Jan Kumlin.
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille, 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää