Icon
Ohjelmallinen ostaminen Tapahtumat

Ohjelmallinen ostaminen

05.11.2015, Kinopalatsi, Kaisaniemenkatu 2 B

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

IAB Finlandin vuoden toinen ohjelmallisen ostamisen seminaari paneutuu ohjelmallisen mahdollisuuksiin ja haasteisiin alan eri toimijoiden näkökulmasta. Miten prosessi saadaan pidettyä läpinäkyvänä? Kuinka datan laadusta pidetään huolta? Miten mobiili ja videot istuvat osaksi ohjelmallista ostamista?

Tervetuloa IAB:n ohjelmallisen ostamisen aamupäivään klo 8.30-12.00 Kinopalatsiin!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland
Katsaus ohjelmalliseen ostamiseen Suomessa
Jan Kumlin, Adform
Case Mandatum: Kuinka onnistua ohjelmallisessa ostamisessa
Christopher Fernandez, R3al Helsinki
Kokemuksia usean SSP:n käytöstä teknologian ja kaupankäynnin näkökulmasta
Risto Jäntti ja Kimmo Vihanto, Twomoon Digital
Näkökulmia ohjelmalliseen ostamiseen, dataan ja läpinäkyvyyteen
Alustamassa ja keskustelemassa:
Mikko Viitanen, Google
Jukka Sundquist, Klikki
Jarkko Kyttänen, Sanoma
Jussi-Pekka Erkkola, Kesko
Brändimainonnan ohjelmallinen optimointi
Ilkka Lassila, Widespace
12.00 Tilaisuus päättyy

Päivän moderaattorina toimii Jan Kumlin.

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille, 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää