![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Natiivimainonnan seminaari
Natiivimainonta on kuuma puheenaihe, mutta miten siitä saadaan parhaat tehot irti? Ilmiö itsessään ei ole uusi: kyse on median keinoja ja muotoja hyödyntävästä mainonnasta, käyttäjälähtöisestä tavasta lähestyä yleisöä mainosviestillä. IAB Finlandin aamupäiväseminaari pureutuu natiivimainonnan ytimeen alan ammattilaisten voimin. Esittelemme myös työryhmän laatiman natiivimainonnan tuotantoprosessisuosituksen ja kuulemme esimerkkejä JSN:n ja MEN:n ratkaisukäytännöistä.
Tule mukaan kuulemaan alan uusimmat trendit ja menestystarinat sekä poimimaan käytännön vinkit siihen, kuinka suunnitella, ostaa ja mitata tehokasta natiivimainontaa!
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
8.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
9.00 |
Tilaisuuden avaus Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Johdatus natiivimainontaan Elli Mäkilä, Head of Native Advertising, Otavamedia ja IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja |
9.30 |
Tulokselliset tavoitteet ja reaaliaikainen mittaaminen Kuten kaikessa mainonnassa, tuloksellisen kampanjan suunnittelu alkaa tavoitteista: millaisia tavoitteita natiivimainonnalle kannattaa asettaa ja miten niitä voidaan mitata reaaliaikaisesti ja kampanjan jälkeen. Päivi Vaipuro, myyntijohtaja, A-lehdet Antti Voutilainen, Head of Analytics, A-lehdet |
9.50 |
Native advertising international trends and future What trends in native advertising on the international market, what new is coming up? User friendly advertising is needed to provide better user experience. Richard Lawson, Head of Publisher Relations, Strossle Norway |
10.10 | Jaloittelutauko |
10.30 |
Sisältömarkkinointi B2B-medioissa. Yritykseltä yritykselle vai ihmiseltä ihmiselle? Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Media |
10.50 |
Notkeaa natiivimainontaa Kuinka monipuoliset mahdollisuudet konkreettisesti taipuivat tuloksekkaasti kolmelle täysin erilaiselle asiakkaalle, toimialalle, kohderyhmälle ja tavoitteille? Satu Halmesaari, kaupallinen tuottaja, Otavamedia Erno Kalalahti, kaupallinen tuottaja, Otavamedia Maarit Nykänen, kaupallinen tuottaja, Otavamedia |
11.10 |
Näin vältät sudenkuopat natiivimarkkinoinnissa Esimerkkejä Julkisen sanan neuvoston ja Mainonnan eettisen neuvoston ratkaistukäytännöstä Paula Paloranta, pääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari |
11.30 | Yhteenveto |
11.45 | Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, vapautathan paikan ilmoittamalla peruutuksesta meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää