
Natiivimainonnan myyntikoulutus, perustaso
Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa perustason valmiudet natiivimainonnan myyntiin. Opit keskeisimmät termit ja lainalaisuudet, natiivimainonnan myynnin prosessin sekä ymmärrät, mitkä ovat natiivimainonnalle oleelliset mittarit. Kokonaiskuva natiivimainonnan roolista liiketoiminnalle ja osana mediamainonnan tarjoamaa kirkastuu. Osaamisesi mediamyynnin asiantuntijana vahvistuu ja pystyt tarjoamaan asiakkaille monipuolisempia ja toimivampia ratkaisuja.
HUOM! Mikäli perusteet ovat jo selviä, osaat rakentaa asiakkaille toimivia kampanjakokonaisuuksia, ymmärrät natiivimainonnalle tyypilliset tavoitteet ja kuinka niitä mitataan, voit syventää osaamistasti syksyn 2019 jatkotason koulutuksessa!
Seuraava peruskoulutus on Helsingissä ma 6.5. klo 12-16.
Iltapäiväkoulutus koostuu introsta ja kolmesta työpajasta, joiden teemoina ovat luova suunnittelu, sisällöllinen ohjaus sekä tavoitteet ja mittaus. Kouluttajat ovat alallaan arvostettuja asiantuntijoita niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Natiivimainonnan myyntikoulutusten yksikköhinta IAB:n jäsenille on 295 € + alv (ei-jäsenille 350 € + alv).
Kun ilmoittaudut samalla kertaa sekä perus- että jatkokoulutukseen, saat niistä -15% alennuksen. Pakettihinta IAB:n jäsenille on 502 € + alv (ei-jäsenille 595 € + alv).
11.10.2023
Seminaari: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukelletaan syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä. Miksi esimerkiksi kannattaisi panostaa Amazoniin? Tämän kuulet seminaarissa!
lue lisää