Natiivimainonnan myyntikoulutus, jatkotaso
Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa jatkotason tiedot ja taidot natiivimainonnan myynnin syvempään osaamiseen. Ymmärrät, mikä merkitys natiivilla on sekä oman että asiakkaan liiketoiminnan kehittymisessä ja pystyt tulkitsemaan dataa ja tuloksia sekä näin muuntamaan kampanjapurun menestyksekkääksi jatkomyynniksi. Koulutuksessa käydään useita esimerkkejä ja harjoituksia läpi varmistaen, että taitosi kehittyvät natiivin myynnin asiantuntijatasolle. Ennen jatkokoulutusta on suositeltavaa, että olet osallistunut perustason koulutukseen tai että tietotaitosi kattaa yleisimmät termit, tiedät milloin natiivia kannattaa hyödyntää ja kuinka sitä mitataan, ts. taustalla on jo kokemusta natiivimainonnan kampanjoiden myynnistä.
Seuraava jatkokoulutus on Helsingissä to 5.9. klo 12-16.
Iltapäiväkoulutus koostuu introsta ja kolmesta työpajasta, joiden teemoina ovat luova suunnittelu, sisällöllinen ohjaus sekä tavoitteet ja mittaus. Kouluttajat ovat alallaan arvostettuja asiantuntijoita niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Natiivimainonnan myyntikoulutusten yksikköhinta IAB:n jäsenille on 295 € + alv (ei-jäsenille 350 € + alv).
Kun ilmoittaudut samalla kertaa sekä perus- että jatkokoulutukseen, saat niistä -15% alennuksen. Pakettihinta IAB:n jäsenille on 502 € + alv (ei-jäsenille 595 € + alv).
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää