Icon
Natiivimainonnan myyntikoulutus, jatkotaso Tapahtumat

Natiivimainonnan myyntikoulutus, jatkotaso

05.09.2019, Helsinki, tarkempi koulutustila ilmoitetaan myöhemmin

Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa jatkotason tiedot ja taidot natiivimainonnan myynnin syvempään osaamiseen. Ymmärrät, mikä merkitys natiivilla on sekä oman että asiakkaan liiketoiminnan kehittymisessä ja pystyt tulkitsemaan dataa ja tuloksia sekä näin muuntamaan kampanjapurun menestyksekkääksi jatkomyynniksi. Koulutuksessa käydään useita esimerkkejä ja harjoituksia läpi varmistaen, että taitosi kehittyvät natiivin myynnin asiantuntijatasolle. Ennen jatkokoulutusta on suositeltavaa, että olet osallistunut perustason koulutukseen tai että tietotaitosi kattaa yleisimmät termit, tiedät milloin natiivia kannattaa hyödyntää ja kuinka sitä mitataan, ts. taustalla on jo kokemusta natiivimainonnan kampanjoiden myynnistä.

Seuraava jatkokoulutus on Helsingissä to 5.9. klo 12-16.

Iltapäiväkoulutus koostuu introsta ja kolmesta työpajasta, joiden teemoina ovat luova suunnittelu, sisällöllinen ohjaus sekä tavoitteet ja mittaus. Kouluttajat ovat alallaan arvostettuja asiantuntijoita niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien puolelta.

Natiivimainonnan myyntikoulutusten yksikköhinta IAB:n jäsenille on 295 € + alv (ei-jäsenille 350 € + alv).

Kun ilmoittaudut samalla kertaa sekä perus- että jatkokoulutukseen, saat niistä -15% alennuksen. Pakettihinta IAB:n jäsenille on 502 € + alv (ei-jäsenille 595 € + alv).

15.06.2022

IAB webinaari: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB:n ja Ulkomainosliiton DOOH-webinaari

Digitaalinen ulkomainonta on määritelmän mukaan “digitaalisilla näytöillä näkyvää kodin ulkopuolista mainontaa”. Mediavälineenä ulkomainonta mahdollistaa kuluttajan kohtaamisen eri ajanhetkillä, kuten liikennevälineissä, kauppakeskuksissa, valtateiden varsilla, huoltoasemilla, venesatamissa, golf- ja laskettelukeskuksissa ja vaikkapa lentokentillä.

lue lisää