Icon
Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä Tapahtumat

Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä

04.11.2020 - 11.11.2020, virtuaalinen

Tämä virtuaalinen kurssi on tarkoitettu sinulle, jos:

  1. Olet vasta harkitsemassa markkinoinninautomaation käyttöönottoa
  2. Olet jo satsannut markkinoinninautomaatioon, mutta epäröit sen hyödyllisyyttä
  3. Jos sinulla on ekosysteemi ja haluat varmistaa sen aukottomuuden
  4. Jos olet toimialalla, jossa kaikki muistuttavat toisiaan ja haluavat erottautua
  5. Mietit markkinoinnin investointeja ja ROI-suhdetta

Kolmen viikon virtuaalisella kurssilla käydään hyvin käytännönläheisesti läpi prosessi, jonka kautta voit saavuttaa mitattavia tuloksia ja rakentaa toimivat digitaaliset ostopolut sekä toteuttaa tuloksellisen digistrategian ilman sitoutumista mihinkään teknologiaan.

Oppimisen tueksi saat käyttösi ja yrityksesi hyödyksi digitaalisen työkirjan.

Koulutus sopii sinulle, joka olet digimarkkinoinnin parissa työskentelevä ammattilainen ja erityisesti jos työskentelet digitaalisten asiakaspolkujen parissa. Jos työhösi liittyy teemat #asiakaspolku #asiakashankinta #asiakaspysyvyys, kurssi on juuri sinulle.

”Autan markkinointi- ja myyntiammattilaisia rakentamaan datakeskeisiä asiakaspolkuja mitattavan asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Näin yritys voi keskittyä liikevaihdon kasvattamiseen ilman pelkoa jatkuvasti kohoavista asiakashankintakustannuksista tai asiakaskadosta” - kouluttaja Jouni Koistinen

Mitä me käsikirjoitamme?

Valmennamme sinut käsikirjoittamaan digitaalisen asiakaspolun, jotta voit lanseerata ja optimoida luottamuksella. Käymme läpi yhdeksän vaiheisen prosessin, jossa rakennat yhden asiakaspolun valitsemastasi sisältöteemasta, joka voi olla tuote tai palvelu. Työmalli on teknologiavapaa eli emme kirjoita “järjestelmälle” vaan teemme tämän sinun tulevalle asiakkaalle.

Näihin kysymyksiin vastaamme valmennuksen aikana:

  1. Miten löydät oikean yleisön ja “hakusanat” asiakaspolulle?
  2. Miten rakennat “täydellisen tarjouksen” ja asiakaslupauksen?
  3. Miten hyödynnät "tuoteportaita" asiakaspolun arvon myymisessä?
  4. Miten rakennat liidimagneetin käsikirjoituksen ja funnelin?
  5. Missä asiakaspolun vaiheissa hyödynnät automaatiota?
  6. Miten käsikirjoitat digitaalisen asiakaspolun: ostofunnel, mainonta, sosiaalinen media, video, email, reta?
  7. Missä vaiheessa liikennettä (oma, ansaittu, ostettu) ja promootiota käytetään?
  8. Miten myynti hyväksyy tai hylkää asiakkaan?
  9. Miten lasket asiakaspolun toimivuuden ja tuoton?

Koulutus koostuu 3 webinaarista ja välitehtävistä:

1. Starttiwebinaari ke 4.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Kurssin & työkirjan esittely
  • Miten kiteyttää palvelun kohderyhmä?
  • Kuinka luoda oikeanlainen viesti tai tarjous oikealle kohderyhmälle?
  • Ohjeistus kotitehtävään, jonka jokainen tekee omasta tuotteestaan, palvelustaan tai yrityksestään

2. Valmennuspäivä ke 11.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Käydään läpi tehtävät kohta kohdalta
  • Q&A
  • Kohdat 4-9 kysymyksistä

3. Tuloswebinaari ke 25.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Käydään läpi jokaisen osallistujan kotitehtävien lopputulemaa & sparrataan ryhmänä toinen toisiamme

HINNAT

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 850 € + alv
Ei-jäsenet 1000 € + alv

Early bird -hinnat syyskuun loppuun mennessä ilmoittautuneille:

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 750 € + alv
Ei-jäsenet 900 € + alv

 

KOULUTTAJA

Kouluttajana toimiva Jouni Koistinen, Coco Invest Oy, on toiminut yli 30-vuotta mainostoimistoyrittäjänä ja digimarkkinoinnin innovaattorina. Digiä Jouni on tehnyt koko internetin ajan.

"Tämän konseptin olen kehittänyt 4A:n ympärille ja rakentanut siihen selkeät yhdeksän askelta; Miten käsikirjoittaa sekä lanseerata yrityksen digikonsepti hyvällä markkinoinninautomaatiolla ilman teknistä jargonia?"

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää