Icon
Median käyttö Suomessa ja Euroopassa -seminaari Tapahtumat

Median käyttö Suomessa ja Euroopassa -seminaari

20.09.2012, Astoria-sali, Iso Roobertinkatu 14

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Miten mediaa käytetään Euroopassa tänään, ja mitä se kertoo suomalaisen median käytön tulevaisuudesta?
Median käyttö käy parhaillaan läpi totaalista rakennemuutosta! Mitä se tarkoitta verkkomedian näkökulmasta?
Entä mitä huikeasti lisääntynyt median yhteiskäyttö tarkoittaa mainostajan näkökulmasta?

Seminaariesitykset ovat katsottavissa Ruudussa!

IAB:lla on ilo tarjota syksyn ensimmäisessä digiseminaarissa tuoreinta tietoa jopa 28 Euroopan maan median käytöstä ja verkko-ostamisesta. IAB Europen tutkimusjohtaja Alison Fennah esittelee kiinnostavimmat herkkupalat eurooppalaisen mediakulutuksen nykytilasta ja kotimaan markkinan tulevaisuuden kuvista.

TNS Gallup jatkaa aamupäivää esittämällä mielenkiintoisen katsauksen mainostajien mediapanostuksiin. Mahtava tietopaketti huipentuu mediankäytön ja verkkomainonnan tulevaisuuden visioita käsittelevään asiantuntijapaneeliin.

Seminaarin moderaattorina toimii IAB:n luottojuontaja, digitaalisen median kivikova ammattilainen Antti Isokangas!

Ohjelma

8.30 Aamiainen

9.00 Tervetuloa!
Birgitta Takala, IAB Finlandin Toiminnanjohtaja
Antti Isokangas, Ali Consulting, Juontaja

9.10 Mediascope – Eurooppalaisen mediakulutuksen viimeisimmät trendit ***in English!
Alison Fennah, VP Research and Marketing, IAB Europe

10.00 Online Advertising – Mainonnan panostukset
Ville Wikström, Digital-yksikön johtaja, TNS Gallup

10.30 Tauko
10.40 Asiantuntijapaneeli – Tulevaisuuden visiot

Kati Sulin, Online-dialogin johtaja, Fazer
Pauli Aalto-Setälä, Toimitusjohtaja, Aller Media
Tuula Kallio, Toimitusjohtaja, Dagmar
Markus Hakala, Toimitusjohtaja, Activeark JWT
Tiia Öhman, Valokuvaaja, Kuluttaja

11.30 Yhteenveto, kommentit, kysymykset & Kiitos!

31.08.2022

IAB webinaari: Tältä bisnes kuulostaa

Digitaalinen audio on hurjassa kasvussa sekä kuuntelun että mainonnan osalta niin globaalisti kuin Suomessakin. Euroopassa digitaalisen audiomainonnan kasvuvauhti 2021 oli jopa yli 60%, mutta lähtöluvut ovat vielä maltillisia. IAB Finland ja Radiomedia järjestävät yhteistyössä webinaarin tästä paljon puhututtavasta aiheesta.

lue lisää