
Median käyttö Suomessa ja Euroopassa -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Miten mediaa käytetään Euroopassa tänään, ja mitä se kertoo suomalaisen median käytön tulevaisuudesta?
Median käyttö käy parhaillaan läpi totaalista rakennemuutosta! Mitä se tarkoitta verkkomedian näkökulmasta?
Entä mitä huikeasti lisääntynyt median yhteiskäyttö tarkoittaa mainostajan näkökulmasta?
Seminaariesitykset ovat katsottavissa Ruudussa!
IAB:lla on ilo tarjota syksyn ensimmäisessä digiseminaarissa tuoreinta tietoa jopa 28 Euroopan maan median käytöstä ja verkko-ostamisesta. IAB Europen tutkimusjohtaja Alison Fennah esittelee kiinnostavimmat herkkupalat eurooppalaisen mediakulutuksen nykytilasta ja kotimaan markkinan tulevaisuuden kuvista.
TNS Gallup jatkaa aamupäivää esittämällä mielenkiintoisen katsauksen mainostajien mediapanostuksiin. Mahtava tietopaketti huipentuu mediankäytön ja verkkomainonnan tulevaisuuden visioita käsittelevään asiantuntijapaneeliin.
Seminaarin moderaattorina toimii IAB:n luottojuontaja, digitaalisen median kivikova ammattilainen Antti Isokangas!
Ohjelma
8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
Birgitta Takala, IAB Finlandin Toiminnanjohtaja
Antti Isokangas, Ali Consulting, Juontaja
9.10 Mediascope – Eurooppalaisen mediakulutuksen viimeisimmät trendit ***in English!
Alison Fennah, VP Research and Marketing, IAB Europe
10.00 Online Advertising – Mainonnan panostukset
Ville Wikström, Digital-yksikön johtaja, TNS Gallup
10.30 Tauko
10.40 Asiantuntijapaneeli – Tulevaisuuden visiot
Kati Sulin, Online-dialogin johtaja, Fazer
Pauli Aalto-Setälä, Toimitusjohtaja, Aller Media
Tuula Kallio, Toimitusjohtaja, Dagmar
Markus Hakala, Toimitusjohtaja, Activeark JWT
Tiia Öhman, Valokuvaaja, Kuluttaja
11.30 Yhteenveto, kommentit, kysymykset & Kiitos!
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää