Icon
Master your GDPR - Evästemyrsky Tapahtumat

Master your GDPR - Evästemyrsky

28.04.2021, 9:00-10:45, Webinaari

Bo Knows Baseball and IAB knows cookies.... Nike lanseerasi peräti kolmekymmentä vuotta sitten legendarisella "Bo knows" -kampanjalla cross training -kenkämalliston. Lähes yhtä pitkän ajan evästeet ja niiden rooli digimarkkinoinnissa on kuulunut IAB:n tärkeimpien painopisteiden joukkoon. Kuten todenäköisesti kaikki tiedämme, yksi evästeaikakausi tulee päätökseen vuoden 2021 lopulla 3P evästeiden hyytyessä myös Chrome-selaimissa.

Evästeet jäävät myös vuoden 2021 jälkeen toki osaksi digiekossyteemiä ja tarve niiden käytön kommunikomiseen kuluttajien kanssa on siten validi myös tulevaisuudessa. Tästä syystä evästehyväksynnät nostettiin tämän kevään 2021 IAB Finlandin Master Your GDPR -tapahtumaan. Seminaarin runko rakentuu lisäksi erittäin ajankohtaisten ePrivacy ja Schrems -lainsäädäntöhankkeiden sekä tekoälypohjaisen päätöksenteon juridisen ulottuvuuden kautta kevään hoteimmaksi tietosuojakattaukseksi.

Lämpimästi tervetuloa mukaan! Kuten arvata saattaa, tapahtuma järjestetään webinaarina.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on maksuton kaikille
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä

Ilmoittaudu

Ohjelma

09.00 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland

09.10 Mitä kuuluu Marjaleena, ePrivacy ja Schrems? - Mari Rusi / Eversheds Sutherland

09.30 Evästemyrsky - paneelikeskustelu evästeiden ja evästeiden hyväksymisen tulevaisuudesta. Paneelissa mukana Telian Milla Keller, Iconicsin Anna Paimela sekö Graviton Jake Laisi. Moderaattorina häärää IAB Finlandin Pasi Raassina.

10.10 Tietosuojasta vastuulliseen tekoälyyn - Meeri Haataja / Saidot

10.45 Tilaisuus päättyy

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

06.06.2024

Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.

lue lisää

12.06.2024

Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää