Master your GDPR - Evästemyrsky
Bo Knows Baseball and IAB knows cookies.... Nike lanseerasi peräti kolmekymmentä vuotta sitten legendarisella "Bo knows" -kampanjalla cross training -kenkämalliston. Lähes yhtä pitkän ajan evästeet ja niiden rooli digimarkkinoinnissa on kuulunut IAB:n tärkeimpien painopisteiden joukkoon. Kuten todenäköisesti kaikki tiedämme, yksi evästeaikakausi tulee päätökseen vuoden 2021 lopulla 3P evästeiden hyytyessä myös Chrome-selaimissa.
Evästeet jäävät myös vuoden 2021 jälkeen toki osaksi digiekossyteemiä ja tarve niiden käytön kommunikomiseen kuluttajien kanssa on siten validi myös tulevaisuudessa. Tästä syystä evästehyväksynnät nostettiin tämän kevään 2021 IAB Finlandin Master Your GDPR -tapahtumaan. Seminaarin runko rakentuu lisäksi erittäin ajankohtaisten ePrivacy ja Schrems -lainsäädäntöhankkeiden sekä tekoälypohjaisen päätöksenteon juridisen ulottuvuuden kautta kevään hoteimmaksi tietosuojakattaukseksi.
Lämpimästi tervetuloa mukaan! Kuten arvata saattaa, tapahtuma järjestetään webinaarina.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on maksuton kaikille
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Ohjelma
09.00 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland
09.10 Mitä kuuluu Marjaleena, ePrivacy ja Schrems? - Mari Rusi / Eversheds Sutherland
09.30 Evästemyrsky - paneelikeskustelu evästeiden ja evästeiden hyväksymisen tulevaisuudesta. Paneelissa mukana Telian Milla Keller, Iconicsin Anna Paimela sekö Graviton Jake Laisi. Moderaattorina häärää IAB Finlandin Pasi Raassina.
10.10 Tietosuojasta vastuulliseen tekoälyyn - Meeri Haataja / Saidot
10.45 Tilaisuus päättyy
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää