Mainonnan laatu -seminaari
Mainonnan laatuun vaikuttavat tekijät puhuttavat mainostajia, medioita ja koko mainonnan ekosysteemiä. Datan, kohdentamisen ja median laatu, brand safety, ad fraud, viewability ja ad blocking pyörivät keskusteluissa, mutta miten ne vaikuttavat mainonnan laatuun?
Laadukas digimainonta on sisällöltään relevanttia, latautuu nopeasti ja näkyy oikeassa paikassa sopivalle kohderyhmälle. Se ei häiritse mediakokemusta, vaan parhaimmillaan antaa sille lisäarvoa. Laadukas mainonta herättää tunteita ja tuo mainostajalle tuloksia. Jos mainonnan laatuun ei kiinnitetä huomiota, johtaa se pahimmillaan mainontaa estävien määrän kasvuun ja kohderyhmien vaikeampaan tavoittavuuteen. Kiinnittämällä huomiota mainonnan laatuun voimme yhdessä vaikuttaa mainonnan parempaan toimivuuteen.
Media voi tehdä paljon mainonnan laadun edistämiseksi vaikuttamalla mainonnan määrään ja sijoitteluun, mutta yksin se ei kaikkia haasteita voi ratkaista. Mainostaja voi yhdessä mediatoimiston kanssa edesauttaa mainonnan laatua strategisilla valinnoilla ja suosimalla laadukkaita datakohdennuksia sekä tavoitta oikean kohderyhmän sille räätälöidyllä viestillä. Hyvä mainos- tai digitoimisto voi auttaa mainoksen sisältöön ja latausnopeuteen liittyvissä asioissa. Kokonaisuuden hyvä suunnittelu ja vastuullinen tekeminen vaikuttavat pitkällä tähtäimellä positiivisesti mainonnan tuloksiin ja kannattavuuteen.
Tervetuloa IAB Finlandin Mainonnan laatu -seminaariin
torstaina 16.11.2017 klo 8.30-11.30
Kinopalatsi, Kaisaniemenkatu 2, Helsinki
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
Ohjelma
8.30 |
Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
9.00 |
Johdatus mainonnan laadun teemoihin |
9.30 |
Bulkkia vai räätälöityä? Laadukkaan yleisödatan rooli mainonnan kohdentamisessa. |
9.50 |
Mediaostamisen laadun varmistaminen |
10.10 |
Tauko |
10.30 |
Kohti korkeaa viewabilityä - näin varmistamme, että mainonta oikeasti näkyy |
10.50 |
Illuminate your advertising – from viewability and beyond |
11.20 |
Yhteenveto |
11.30 |
Tilaisuus päättyy Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin. |
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, vapautathan paikan ilmoittamalla peruutuksesta meille sähköpostilla toimisto(at)iab.fi.
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää