Icon
Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari Tapahtumat

Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari

08.12.2016, Tennispalatsi, Salomonkatu 15, sali 6

IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.

Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!

OHJELMA KLO 8.30-11.30:

          Ilmoittautuminen ja aamukahvit
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan
Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising,
Sanoma Media Finland
Attention, please! Is the audience really watching your advertising?
Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta
Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja
Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland
The New Life of the 30-second Spot
Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin
Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa
Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast
Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip
Yhteenveto
Teemu Suominen

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin. 

Yhteistyössä:

                                    

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

21.03.2024

Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!

lue lisää

03.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää