Icon
Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari Tapahtumat

Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari

08.12.2016, Tennispalatsi, Salomonkatu 15, sali 6

IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.

Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!

OHJELMA KLO 8.30-11.30:

          Ilmoittautuminen ja aamukahvit
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan
Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising,
Sanoma Media Finland
Attention, please! Is the audience really watching your advertising?
Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta
Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja
Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland
The New Life of the 30-second Spot
Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin
Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa
Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast
Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip
Yhteenveto
Teemu Suominen

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin. 

Yhteistyössä:

                                    

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää