Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari
IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.
Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!
OHJELMA KLO 8.30-11.30:
Ilmoittautuminen ja aamukahvit | |
Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
|
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa | |
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
Attention, please! Is the audience really watching your advertising? Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google |
|
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa | |
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
The New Life of the 30-second Spot Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd |
|
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK |
|
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
|
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip |
|
Yhteenveto Teemu Suominen |
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Yhteistyössä:
03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää18.04.2024
Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa
Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.
lue lisää19.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää