
Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- IAB:n videomainonnan ostamisen opas ja katsaus Suomen videomarkkinaan | Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland (pdf)
- Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta | Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland (pdf)
- The New Life Of The 30-second Spot | Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd (pdf)
- Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin | Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, Klok (pdf)
- Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa | Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media (pdf)
IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.
Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!
OHJELMA KLO 8.30-11.30:
Ilmoittautuminen ja aamukahvit | |
Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
|
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa | |
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
Attention, please! Is the audience really watching your advertising? Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google |
|
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa | |
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
The New Life of the 30-second Spot Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd |
|
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK |
|
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
|
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip |
|
Yhteenveto Teemu Suominen |
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Yhteistyössä:
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää