
Industry Insider: Attention Economy - Suomessa käytetään 400 miljoonaa vuodessa mainontaan jota kukaan ei huomaa.
Kuinka suunnittelen brändini markkinoinnin, siten että markkinointirahaa ei polteta huomaamattani nuotiossa?
Maailman muuttuessa pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi?
Aiheena on mainonnan huomaamisen kasvanut merkitys, ja siihen pureutunut tuore Attention Economy -tutkimus, jonka on teettänyt markkinoinnin konsultointi- ja toimistoverkosto dentsu.
Silmänliiketeknologiaan pohjautuvan Attention Economy -tutkimuksen tavoitteena on ollut selvittää, millainen mainonta huomataan, ja erityisesti, miten aktiivinen huomaaminen vaikuttaa mainonnan tehoon ja vaikuttavuuteen. Globaalin tutkimuksen löydökset ovat puhuttaneet koko markkinointialaa tänä vuonna. Webinaarissa esittelemme Attention Economy -tutkimuksen keskeiset löydökset ja kerromme, miten tuoda ne osaksi markkinointiviestinnän suunnittelua.
Tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
31.05.2023
Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit!
IAB:n tapahtumien kestosuosikki Keksit. Keksit? Keksit! löytyy jäsenten pyynnöstä myös tämän vuoden tapahtumakalenterista. Kavereiden kesken lempinimen "keksisemma" saanutta tapahtumaa on järjestetty jo usean vuoden ajan ja tänä vuonna pääyhteistyökumppanina toimii Adform.
lue lisää14.06.2023
Webinaari: DOOH
Suomi kulkee digiulkomainonnan määrässä ihan Euroopan kärjessä. Webinaarissa julkistetaan myös toista kertaa digiulkomainonnan määrä Suomessa
lue lisää