
Industry Insider: Attention Economy - Suomessa käytetään 400 miljoonaa vuodessa mainontaan jota kukaan ei huomaa.
Kuinka suunnittelen brändini markkinoinnin, siten että markkinointirahaa ei polteta huomaamattani nuotiossa?
Maailman muuttuessa pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi?
Aiheena on mainonnan huomaamisen kasvanut merkitys, ja siihen pureutunut tuore Attention Economy -tutkimus, jonka on teettänyt markkinoinnin konsultointi- ja toimistoverkosto dentsu.
Silmänliiketeknologiaan pohjautuvan Attention Economy -tutkimuksen tavoitteena on ollut selvittää, millainen mainonta huomataan, ja erityisesti, miten aktiivinen huomaaminen vaikuttaa mainonnan tehoon ja vaikuttavuuteen. Globaalin tutkimuksen löydökset ovat puhuttaneet koko markkinointialaa tänä vuonna. Webinaarissa esittelemme Attention Economy -tutkimuksen keskeiset löydökset ja kerromme, miten tuoda ne osaksi markkinointiviestinnän suunnittelua.
Tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää