Icon
IAB:n Ohjelmallisen ostamisen koulutus 29.10. Tapahtumat

IAB:n Ohjelmallisen ostamisen koulutus 29.10.

29.10.2019, Lapinlahdenkatu 1 B

 

Ilmoittaudu IAB:n Ohjelmallisen ostamisen tehokoulutukseen!

Mainostajille, medioille ja toimistoille suunnatussa puolipäiväisessä intensiivikoulutuksessa avataan IAB:n asiantuntijoiden johdolla ja käytännön esimerkkien avulla toimivan ohjelmallisen mainonnan kulmakivet.

Koulutuksessa syvennytään mm. mainostajan näkökulmasta ja käytännönläheisesti niin konkreettiseen ostamiseen, tavoitteiden asettamiseen kuin isompaan strategiaan.

Kouluttajina toimivat ohjelmallisen mainonnan ammattilaiset niin mainostajien, toimistojen, julkaisijoiden kuin teknologiatoimittajienkin taholta. Koulutus järjestetään osoitteessa Lapinlahdenkatu 1 B.

 

Ohjelma

Päivän kouluttajina toimivat IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän ammattilaiset, kuten Juuli Pelkonen (Sanoma), Sari Poikonen (Kesko), Jan Ketonen (Adform), Miika Rahikainen (Dagmar), Olli Järvilehto (Relevant) ja Aki Snellman (DoubleVerify).

8.30 Tervetuloa - Aki Snellman, Ohjelmallisen työryhmän puheenjohtaja (DoubleVerify)

8.40 Alustus & päivän agendan esittely
- Ohjelmallisen hyödyt ja erot mm. perinteiseen suoraostamiseen verrattun
- Erilaiset ostamisen mallit
- Mitä voin ostaa?
- Formaatit, kanavat, taktinen ja brändimainonta

9.30 Ostamisen konkretia
- Ostojärjestelmän livedemo
- CASE: Miten käytännössä hyödynnän ohjelmallista markkinoinnissa?

10.00 Kahvitauko - keskustelua ja verkostoitumista

10.20 Tavoitteet ja strategia
- Mittaaminen, raportointi, reaaliaikaisuus
- Kohdentaminen
- Miten saan vastinetta rahoilleni, eli ohjelmallisen ostamisen liittäminen omaan markkinointiin ja liiketoimintaan konkreettisesti

10.50 Mitä mainostajan tulee ottaa huomioon?
- Näin pääset alkuun
- Case: Ohjelmallisen mokat, opit ja prosessit
- Bränditurvallisuus

11.20 Tiivistelmä ja yhteenveto – Aki Snellman, Ohjelmallisen työryhmän puheenjohtaja (DoubleVerify)

11.50 Tilaisuus päättyy

 

Ohjelmallisen ostamisen koulutuksen hinta osallistujille: IAB:n ja MARK:n jäsenet 295 € + alv ja ei-jäsenet 350 € + alv.
Ilmoittaudu mukaan tästä! Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

06.06.2024

Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää