Icon
IAB:n Ohjelmallisen ostamisen koulutus 29.10. Tapahtumat

IAB:n Ohjelmallisen ostamisen koulutus 29.10.

29.10.2019, Lapinlahdenkatu 1 B

 

Ilmoittaudu IAB:n Ohjelmallisen ostamisen tehokoulutukseen!

Mainostajille, medioille ja toimistoille suunnatussa puolipäiväisessä intensiivikoulutuksessa avataan IAB:n asiantuntijoiden johdolla ja käytännön esimerkkien avulla toimivan ohjelmallisen mainonnan kulmakivet.

Koulutuksessa syvennytään mm. mainostajan näkökulmasta ja käytännönläheisesti niin konkreettiseen ostamiseen, tavoitteiden asettamiseen kuin isompaan strategiaan.

Kouluttajina toimivat ohjelmallisen mainonnan ammattilaiset niin mainostajien, toimistojen, julkaisijoiden kuin teknologiatoimittajienkin taholta. Koulutus järjestetään osoitteessa Lapinlahdenkatu 1 B.

 

Ohjelma

Päivän kouluttajina toimivat IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän ammattilaiset, kuten Juuli Pelkonen (Sanoma), Sari Poikonen (Kesko), Jan Ketonen (Adform), Miika Rahikainen (Dagmar), Olli Järvilehto (Relevant) ja Aki Snellman (DoubleVerify).

8.30 Tervetuloa - Aki Snellman, Ohjelmallisen työryhmän puheenjohtaja (DoubleVerify)

8.40 Alustus & päivän agendan esittely
- Ohjelmallisen hyödyt ja erot mm. perinteiseen suoraostamiseen verrattun
- Erilaiset ostamisen mallit
- Mitä voin ostaa?
- Formaatit, kanavat, taktinen ja brändimainonta

9.30 Ostamisen konkretia
- Ostojärjestelmän livedemo
- CASE: Miten käytännössä hyödynnän ohjelmallista markkinoinnissa?

10.00 Kahvitauko - keskustelua ja verkostoitumista

10.20 Tavoitteet ja strategia
- Mittaaminen, raportointi, reaaliaikaisuus
- Kohdentaminen
- Miten saan vastinetta rahoilleni, eli ohjelmallisen ostamisen liittäminen omaan markkinointiin ja liiketoimintaan konkreettisesti

10.50 Mitä mainostajan tulee ottaa huomioon?
- Näin pääset alkuun
- Case: Ohjelmallisen mokat, opit ja prosessit
- Bränditurvallisuus

11.20 Tiivistelmä ja yhteenveto – Aki Snellman, Ohjelmallisen työryhmän puheenjohtaja (DoubleVerify)

11.50 Tilaisuus päättyy

 

Ohjelmallisen ostamisen koulutuksen hinta osallistujille: IAB:n ja MARK:n jäsenet 295 € + alv ja ei-jäsenet 350 € + alv.
Ilmoittaudu mukaan tästä! Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.

15.06.2022

IAB webinaari: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB:n ja Ulkomainosliiton DOOH-webinaari

Digitaalinen ulkomainonta on määritelmän mukaan “digitaalisilla näytöillä näkyvää kodin ulkopuolista mainontaa”. Mediavälineenä ulkomainonta mahdollistaa kuluttajan kohtaamisen eri ajanhetkillä, kuten liikennevälineissä, kauppakeskuksissa, valtateiden varsilla, huoltoasemilla, venesatamissa, golf- ja laskettelukeskuksissa ja vaikkapa lentokentillä.

lue lisää