Icon
IAB X DAGMAR koulutus: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat? Tapahtumat

IAB X DAGMAR koulutus: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?

13.02.2024, 13:00-14:00, Virtuaalinen

Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on oikea ratkaisu ja milloin pitäisi pohtia toisenlaista markkinoinnin keinoa? Miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää asiakaspolun harkintavaiheessa tai ostovaiheessa?
Koulutuksessa käsitellään vaikuttajamarkkinointia asiakaspolun vaiheiden kautta. Koulutus antaa paremman ymmärryksen vaikuttajamarkkinoinnin suunnitteluun markkinoinnin peruslainalaisuuksien mukaisesti. Jaamme konkreettisia esimerkkejä eri asiakaspolun ratkaisuista.


Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
• Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointia kannattaa erityisesti harkita
• Miten asiakaspolkua voi hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
• Millä tavoin asiakaspolkuajattelu auttaa tavoitteiden ja mittareiden asetannassa


Kouluttajaesittelyt:

Susanna Öster | Dagmar

Concept Designer & Influencer Strategist Suski on Dagmar Storiesin luova suunnittelija ja strateginen vaikuttaja-asiantuntija. Intohimoinen brändinrakentaja on ollut alalla noin seitsemän vuoden ajan monipuolisissa suunnittelurooleissa. Suskia kiinnostaa vaikuttajamarkkinoinnissa uudenlaiset mahdollisuudet hyödyntää kohderyhmää puhuttelevia henkilöitä vaikuttavuutta lisäävänä tekijänä monikanavaisia sisältöjä suunniteltaessa. Etenkin vastuullisuus, arvopohjainen suunnittelu ja tunnetasolla erottuminen ovat Suskin suunnitteluideologian keskiössä ja näitä teemoja hän mielellään näkisi yhä enemmän brändien sisällöissä, myös vaikuttajamarkkinoinnin osalta.


Heta Vuorinen | Dagmar

Heta on Dagmarin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on moniosaaja, jolla löytyy ymmärrystä niin vaikuttajamarkkinoinnista, sisältösuunnittelusta ja -tuotannosta kuin digimainonnastakin. Heta on kiinnostunut erityisesti vaikuttajamarkkinoinnin
mahdollisuuksista luoda aitoja yhteyksiä brändin ja yleisön välille sekä vastuullisuusteemoista vaikuttajavalinnoissa ja sisällöissä.

ILMOITTAUDU

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää