Icon
IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla Tapahtumat

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

05.03.2024, 13:00-14:00, Virtuaalinen

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia.

Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:

• Gen Z – keitä he ovat ja minkälaista on heidän meidakäyttäytyminen
• Missä Gen Z:t tavoittaa?
• Mitä tulee ottaa huomioon Gen Z:alle markkinoitaessa ja vaikuttajia valittaessa

Kouluttajaesittelyt:

Juuli Rantala | Dagmar
Influencer Marketing Specialist

Juuli on Dagmarin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, jolla pysyy käsissään monimutkaisemmatkin kokonaisuudet. Juuli puhuu vahvasti sen puolesta, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi juontaa juurensa kohderyhmän ymmärtämisestä – miten he kuluttavat sisältöä ja erilaisia medioita.


Mikko Wivolin | Dagmar
Creative Content & Influencer Specialist

Mikko on Dagmar Storiesin luova sisältösuunnittelija ja vaikuttajaspesialisti. Hänellä on kokemusta niin sisällöntuotannosta, valo- ja videokuvaamisesta, hakukoneoptimoinnista, hakusanamainonnasta, analytiikasta ja maksetusta somemainonnasta. Mikko osaa ajatella käytännön tasolla, millaiset ideat toimivat ja ovat toteutuskelpoisia, koska hän on itsekin somevaikuttaja. Sisältöjen on aina tuotava jotain lisäarvoa, oli se sitten viihdettä tai hyötyä.

ILMOITTAUDU

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää