IAB webinaari: Tältä bisnes kuulostaa
Digitaalinen audio on hurjassa kasvussa sekä kuuntelun että mainonnan osalta niin globaalisti kuin Suomessakin. Euroopassa digitaalisen audiomainonnan kasvuvauhti 2021 oli jopa yli 60%, mutta lähtöluvut ovat vielä maltillisia. IAB Finland ja Radiomedia järjestävät yhteistyössä webinaarin tästä paljon puhututtavasta aiheesta.
IAB Finlandin ja Radiomedian webinaarissa on luvassa katsaus Suomen digitaalisen audion markkinaan sekä eurojen että kuunteluiden osalta. Tilaisuudessa julkaistaan ensimmäistä kertaa Suomen markkinan digitaalisen audion luvut sekä Näin suomalainen kuuntelee -tutkimuksen tuloksia. Tutkimus on toteutettu yhteistyössä Radiomedian ja IAB Finlandin kanssa. Lisäksi IAB Finlandin Digitaalisen audion työryhmä on tehnyt päivityksen vuonna 2020 julkaistuun Podcast-mainonnan ostajan oppaaseen.
Puheenvuoroissa luvassa asiaa digitaalisen audion hyödyntämisestä markkinoinnissa ja IAB Studiosta saa vinkkejä tuloksien saavuttamiseen digitaalisen audion avulla.
Ohjelma
9:00 Tervetuloa ja digitaalisen audion määrä Suomessa 2021 - Mira Vaurula / IAB Finland & Riina Aho / Radiomedia
9:15 Näin suomalainen kuuntelee -tutkimuksen löydökset - Riina Aho / Radiomedia
9:35 Puheenvuoro - Miten ja miksi hyödyntää audiota digitaalisesti - Laura Björkskog / Bauer
9:50 Radio + digiaudio = Total Audio - Jussi Suvanto / Sanoma
10:05 IAB Studio - Kasvata bisnestä äänen keinoin - IAB Finlandin Digiaudio työryhmän puheenjohtaja Elsa Kalervo (Bauer Media) johtaa paneelikeskustelua mm. Miikkael Anttilan (Asennemedia) ja Patrik Hautalan (GroupM) kanssa
10:25 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Riina Aho / Radiomedia
21.03.2024
Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole
Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!
lue lisää03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää03.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää