Icon
IAB webinaari: Tältä bisnes kuulostaa Tapahtumat

IAB webinaari: Tältä bisnes kuulostaa

31.08.2022, 9.00-10.45

Digitaalinen audio on hurjassa kasvussa sekä kuuntelun että mainonnan osalta niin globaalisti kuin Suomessakin. Euroopassa digitaalisen audiomainonnan kasvuvauhti 2021 oli jopa yli 60%, mutta lähtöluvut ovat vielä maltillisia. IAB Finland ja Radiomedia järjestävät yhteistyössä webinaarin tästä paljon puhututtavasta aiheesta.

IAB Finlandin ja Radiomedian webinaarissa on luvassa katsaus Suomen digitaalisen audion markkinaan sekä eurojen että kuunteluiden osalta. Tilaisuudessa julkaistaan ensimmäistä kertaa Suomen markkinan digitaalisen audion luvut sekä Näin suomalainen kuuntelee -tutkimuksen tuloksia. Tutkimus on toteutettu yhteistyössä Radiomedian ja IAB Finlandin kanssa. Lisäksi IAB Finlandin Digitaalisen audion työryhmä on tehnyt päivityksen vuonna 2020 julkaistuun Podcast-mainonnan ostajan oppaaseen.

Puheenvuoroissa luvassa asiaa digitaalisen audion hyödyntämisestä markkinoinnissa ja IAB Studiosta saa vinkkejä tuloksien saavuttamiseen digitaalisen audion avulla.

Ilmoittaudu

Ohjelma

9:00 Tervetuloa ja digitaalisen audion määrä Suomessa 2021 - Mira Vaurula / IAB Finland & Riina Aho / Radiomedia

9:15 Näin suomalainen kuuntelee -tutkimuksen löydökset - Riina Aho / Radiomedia

9:35 Puheenvuoro - Miten ja miksi hyödyntää audiota digitaalisesti - Laura Björkskog / Bauer

9:50 Radio + digiaudio = Total Audio - Jussi Suvanto / Sanoma

10:05 IAB Studio - Kasvata bisnestä äänen keinoin - IAB Finlandin Digiaudio työryhmän puheenjohtaja Elsa Kalervo (Bauer Media) johtaa paneelikeskustelua mm. Miikkael Anttilan (Asennemedia) ja Patrik Hautalan (GroupM) kanssa

10:25 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Riina Aho / Radiomedia

 

13.10.2022

IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ

Fokuksessa yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen

lue lisää