Icon
IAB Webinaari: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla Tapahtumat

IAB Webinaari: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla

27.04.2022, 9.00-11.00

Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut yhdeksi tärkeimmistä markkinoinnin osa-alueista. Sisällöstä kasvua - webinaarissa käsitellään vaikuttajamarkkinoinnin trendejä ja annetaan kullan arvoisia vinkkejä, miten markkinoijat pääsevät toteuttamaan niitä käytännössä. Miten milleniaalit ja Z-sukupolvi muodostavat yhdessä maailmanlaajuisen Snapchat-sukupolven? Tai miten omaa mediaa käytetään brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? Tämän päivän vaikuttaminen on niin paljon muutakin, kuin hyvin suunniteltuja feedejä ja tuotekuvia. Webinaarissa pohditaan myös vaikuttamisen merkitystä kulttuurissa, keskustelussa ja yhteisössä.

Vaikuttajamarkkinoinnin yleistyessä myös sosiaalinen media täyttyy erilaisista kaupallisista yhteistöistä. Yhteistöiden oikein merkitseminen on kaikken etu ja siinä tulee huomioida Suomen lain lisäksi myös eri sosiaalisen median alustojen omat säännöt. Julkistamme tapahtumassa päivitetyn oppaan, kuinka merkitä kaupalliset yhteistyöt oikein, ottaen huomioon kanavakohtaiset säännöt ja KKV:n ohjeistukset.

Aller julkaisee Oma media bisneksen rakentajana 2022 -tutkimuksen tulokset. Liiketoimintajohdolle ja markkinoinnista vastaaville suunnatun tutkimuksen toteuttavat yhteistyössä sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas, mediatoimisto OMD Finland sekä IAB Finland. Voit myös osallistua tutkimukseen 17.4. asti tästä.

Tapahtumassa mukana puhumassa Indieplace, Aller, Snapchat ja Httpool x Twitter

Varmista paikkasi webinaarissa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Ohjelma

9.00 Webinaarin avaus - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.05  Branded Content -oppaan julkistus - Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.15  Vaikuttajamarkkinoinnin trendit ja vinkit, miten markkinoijana pääset toteuttamaan niitä käytännössä - Tiia Saukko & Vanessa Weckström / Indieplace

9.35  IAB Studio: Merkitse oikein, hyödynnä koko potentiaali - hosted by Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.45  Tutkimus: Kuinka käyttää omaa mediaa brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? - Niina Korhonen / Aller, Noora Repo / Dingle & Markus Grannenfelt / OMD.

10.05  Impact and Influence: How Conversation, Community and Culture Drive Results - David Weiner / Httpool x Twitter

10.25  Identity, Communication, Commerce, Connection - Erik Johnson / Snapchat

10.45 Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 2021 - Pasi Raassina / IAB Finland, Inna-Pirjetta Lahti / PING Helsinki ja Jessica Rantala / Content Corner

11.00 Webinaari päättyy

 

 

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää