IAB Webinaari: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla
Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut yhdeksi tärkeimmistä markkinoinnin osa-alueista. Sisällöstä kasvua - webinaarissa käsitellään vaikuttajamarkkinoinnin trendejä ja annetaan kullan arvoisia vinkkejä, miten markkinoijat pääsevät toteuttamaan niitä käytännössä. Miten milleniaalit ja Z-sukupolvi muodostavat yhdessä maailmanlaajuisen Snapchat-sukupolven? Tai miten omaa mediaa käytetään brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? Tämän päivän vaikuttaminen on niin paljon muutakin, kuin hyvin suunniteltuja feedejä ja tuotekuvia. Webinaarissa pohditaan myös vaikuttamisen merkitystä kulttuurissa, keskustelussa ja yhteisössä.
Vaikuttajamarkkinoinnin yleistyessä myös sosiaalinen media täyttyy erilaisista kaupallisista yhteistöistä. Yhteistöiden oikein merkitseminen on kaikken etu ja siinä tulee huomioida Suomen lain lisäksi myös eri sosiaalisen median alustojen omat säännöt. Julkistamme tapahtumassa päivitetyn oppaan, kuinka merkitä kaupalliset yhteistyöt oikein, ottaen huomioon kanavakohtaiset säännöt ja KKV:n ohjeistukset.
Aller julkaisee Oma media bisneksen rakentajana 2022 -tutkimuksen tulokset. Liiketoimintajohdolle ja markkinoinnista vastaaville suunnatun tutkimuksen toteuttavat yhteistyössä sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas, mediatoimisto OMD Finland sekä IAB Finland. Voit myös osallistua tutkimukseen 17.4. asti tästä.
Tapahtumassa mukana puhumassa Indieplace, Aller, Snapchat ja Httpool x Twitter
Varmista paikkasi webinaarissa ja varaa paikkasi heti!
Tervetuloa!
Ohjelma
9.00 Webinaarin avaus - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta
9.05 Branded Content -oppaan julkistus - Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta
9.15 Vaikuttajamarkkinoinnin trendit ja vinkit, miten markkinoijana pääset toteuttamaan niitä käytännössä - Tiia Saukko & Vanessa Weckström / Indieplace
9.35 IAB Studio: Merkitse oikein, hyödynnä koko potentiaali - hosted by Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta
9.45 Tutkimus: Kuinka käyttää omaa mediaa brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? - Niina Korhonen / Aller, Noora Repo / Dingle & Markus Grannenfelt / OMD.
10.05 Impact and Influence: How Conversation, Community and Culture Drive Results - David Weiner / Httpool x Twitter
10.25 Identity, Communication, Commerce, Connection - Erik Johnson / Snapchat
10.45 Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 2021 - Pasi Raassina / IAB Finland, Inna-Pirjetta Lahti / PING Helsinki ja Jessica Rantala / Content Corner
11.00 Webinaari päättyy
25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää