Icon
IAB Webinaari: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla Tapahtumat

IAB Webinaari: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla

27.04.2022, 9.00-11.00

Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut yhdeksi tärkeimmistä markkinoinnin osa-alueista. Sisällöstä kasvua - webinaarissa käsitellään vaikuttajamarkkinoinnin trendejä ja annetaan kullan arvoisia vinkkejä, miten markkinoijat pääsevät toteuttamaan niitä käytännössä. Miten milleniaalit ja Z-sukupolvi muodostavat yhdessä maailmanlaajuisen Snapchat-sukupolven? Tai miten omaa mediaa käytetään brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? Tämän päivän vaikuttaminen on niin paljon muutakin, kuin hyvin suunniteltuja feedejä ja tuotekuvia. Webinaarissa pohditaan myös vaikuttamisen merkitystä kulttuurissa, keskustelussa ja yhteisössä.

Vaikuttajamarkkinoinnin yleistyessä myös sosiaalinen media täyttyy erilaisista kaupallisista yhteistöistä. Yhteistöiden oikein merkitseminen on kaikken etu ja siinä tulee huomioida Suomen lain lisäksi myös eri sosiaalisen median alustojen omat säännöt. Julkistamme tapahtumassa päivitetyn oppaan, kuinka merkitä kaupalliset yhteistyöt oikein, ottaen huomioon kanavakohtaiset säännöt ja KKV:n ohjeistukset.

Aller julkaisee Oma media bisneksen rakentajana 2022 -tutkimuksen tulokset. Liiketoimintajohdolle ja markkinoinnista vastaaville suunnatun tutkimuksen toteuttavat yhteistyössä sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas, mediatoimisto OMD Finland sekä IAB Finland. Voit myös osallistua tutkimukseen 17.4. asti tästä.

Tapahtumassa mukana puhumassa Indieplace, Aller, Snapchat ja Httpool x Twitter

Varmista paikkasi webinaarissa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Ohjelma

9.00 Webinaarin avaus - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.05  Branded Content -oppaan julkistus - Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.15  Vaikuttajamarkkinoinnin trendit ja vinkit, miten markkinoijana pääset toteuttamaan niitä käytännössä - Tiia Saukko & Vanessa Weckström / Indieplace

9.35  IAB Studio: Merkitse oikein, hyödynnä koko potentiaali - hosted by Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.45  Tutkimus: Kuinka käyttää omaa mediaa brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? - Niina Korhonen / Aller, Noora Repo / Dingle & Markus Grannenfelt / OMD.

10.05  Impact and Influence: How Conversation, Community and Culture Drive Results - David Weiner / Httpool x Twitter

10.25  Identity, Communication, Commerce, Connection - Erik Johnson / Snapchat

10.45 Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 2021 - Pasi Raassina / IAB Finland, Inna-Pirjetta Lahti / PING Helsinki ja Jessica Rantala / Content Corner

11.00 Webinaari päättyy

 

 

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

06.06.2024

Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.

lue lisää

12.06.2024

Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää