IAB Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna
Mainostajien suurimmat haasteet ovat tänä päivänä oman datan tehokkaassa hyödyntämisessä, mainonnan kohdentamisessa, miten mitata konversioita, mitä omaa dataa jää jäljelle, miten mallintaminen muuttuu?
IAB:n tapahtumien kestoaiheeksi on muodostunut keksien eli evästeiden poistumisen vaikutukset markkinointiin ja mainontaan. Aihe on alalla kuuma peruna ja vastaamme jatkuvaan tiedontarpeeseen keskittymällä toukokuun seminaarissa IAB:lle rakkaaseen aiheeseen eli keksien tämän hetken kuulumisiin.
Tule kuulemaan tapahtumaan joko paikanpäälle tai striimin äärelle evästeettömistä ratkaisuista mainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen, jotta markkinointisi pysyy ajantasaisena ja toimivana.
Seminaarissamme 18.5. lavalle nousevat Adform, Dagmar, DoubleVerify & Smartclip, Clear Channel ja PubMatic. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Adform.
Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa ilmaisen striimin kautta. Olemme rajoittaneet LIVE tapahtuman lippumäärän noin 50% tilan normaalista kapasiteetista. Tilanteen salliessa saatamme vapauttaa lisää lippuja myyntiin tilaisuuden lähestyessä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!
Tervetuloa!
Ohjelma
8:15 Aamupala ja verkostoitumista
9:00 Tervetuloa - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform
9:10 Te vastasitte, Adform esittää: miten valmiita Suomen markkinoijat ovat keksien poistumisen edessä? - Patrick Laukkonen / Adform
9:30 Kehittynyt kontekstianalyysi takaa turvallisen ja tehokkaan mainonnan - Jaakko Haarala / DoubleVerify & Aki Ronkainen / Smartclip
9:50 Delivering Digital Advertising’s Supply Chain of The Future - Thomas Munck / PubMatic
10:10 Kolmannen asteen yhteys. Digitaalisuuden uusi ulottuvuus. - Tuomas Kurki / Clear Channel & Jonne Salovaara / Dagmar
10:30 IAB Studio: How should advertisers act in post 3P cookie world? - Katariina Uljas-Ahl / Dagmar haastattelee Jakob Bak / Adform
10:55 Markkinoinnin mittaaminen evästeettömässä maailmassa - Ilari Vähä-Pietilä / Dagmar
11:15 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform
03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää18.04.2024
Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa
Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.
lue lisää19.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää