Icon
IAB Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna Tapahtumat

IAB Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna

18.05.2022, 8:15-11:30, Tennispalatsi 2, Salomonkatu 15, 00100 Helsinki

Mainostajien suurimmat haasteet ovat tänä päivänä oman datan tehokkaassa hyödyntämisessä, mainonnan kohdentamisessa, miten mitata konversioita, mitä omaa dataa jää jäljelle, miten mallintaminen muuttuu?

IAB:n tapahtumien kestoaiheeksi on muodostunut keksien eli evästeiden poistumisen vaikutukset markkinointiin ja mainontaan. Aihe on alalla kuuma peruna ja vastaamme jatkuvaan tiedontarpeeseen keskittymällä toukokuun seminaarissa IAB:lle rakkaaseen aiheeseen eli keksien tämän hetken kuulumisiin.

Tule kuulemaan tapahtumaan joko paikanpäälle tai striimin äärelle evästeettömistä ratkaisuista mainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen, jotta markkinointisi pysyy ajantasaisena ja toimivana.

Seminaarissamme 18.5. lavalle nousevat Adform, Dagmar, DoubleVerify & Smartclip, Clear Channel ja PubMatic. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Adform.

Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa ilmaisen striimin kautta. Olemme rajoittaneet LIVE tapahtuman lippumäärän noin 50% tilan normaalista kapasiteetista. Tilanteen salliessa saatamme vapauttaa lisää lippuja myyntiin tilaisuuden lähestyessä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Ohjelma

8:15 Aamupala ja verkostoitumista

9:00 Tervetuloa - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform

9:10 Te vastasitte, Adform esittää: miten valmiita Suomen markkinoijat ovat keksien poistumisen edessä? - Patrick Laukkonen / Adform

9:30 Kehittynyt kontekstianalyysi takaa turvallisen ja tehokkaan mainonnan - Jaakko Haarala / DoubleVerify & Aki Ronkainen / Smartclip

9:50 Delivering Digital Advertising’s Supply Chain of The Future - Thomas Munck / PubMatic

10:10 Kolmannen asteen yhteys. Digitaalisuuden uusi ulottuvuus. - Tuomas Kurki / Clear Channel & Jonne Salovaara / Dagmar

10:30 IAB Studio: How should advertisers act in post 3P cookie world? - Katariina Uljas-Ahl / Dagmar haastattelee Jakob Bak / Adform

10:55 Markkinoinnin mittaaminen evästeettömässä maailmassa - Ilari Vähä-Pietilä / Dagmar

11:15 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform

 

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää