Icon
IAB Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna Tapahtumat

IAB Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna

18.05.2022, 8:15-11:30, Tennispalatsi 2, Salomonkatu 15, 00100 Helsinki

Mainostajien suurimmat haasteet ovat tänä päivänä oman datan tehokkaassa hyödyntämisessä, mainonnan kohdentamisessa, miten mitata konversioita, mitä omaa dataa jää jäljelle, miten mallintaminen muuttuu?

IAB:n tapahtumien kestoaiheeksi on muodostunut keksien eli evästeiden poistumisen vaikutukset markkinointiin ja mainontaan. Aihe on alalla kuuma peruna ja vastaamme jatkuvaan tiedontarpeeseen keskittymällä toukokuun seminaarissa IAB:lle rakkaaseen aiheeseen eli keksien tämän hetken kuulumisiin.

Tule kuulemaan tapahtumaan joko paikanpäälle tai striimin äärelle evästeettömistä ratkaisuista mainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen, jotta markkinointisi pysyy ajantasaisena ja toimivana.

Seminaarissamme 18.5. lavalle nousevat Adform, Dagmar, DoubleVerify & Smartclip, Clear Channel ja PubMatic. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Adform.

Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa ilmaisen striimin kautta. Olemme rajoittaneet LIVE tapahtuman lippumäärän noin 50% tilan normaalista kapasiteetista. Tilanteen salliessa saatamme vapauttaa lisää lippuja myyntiin tilaisuuden lähestyessä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Ohjelma

8:15 Aamupala ja verkostoitumista

9:00 Tervetuloa - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform

9:10 Te vastasitte, Adform esittää: miten valmiita Suomen markkinoijat ovat keksien poistumisen edessä? - Patrick Laukkonen / Adform

9:30 Kehittynyt kontekstianalyysi takaa turvallisen ja tehokkaan mainonnan - Jaakko Haarala / DoubleVerify & Aki Ronkainen / Smartclip

9:50 Delivering Digital Advertising’s Supply Chain of The Future - Thomas Munck / PubMatic

10:10 Kolmannen asteen yhteys. Digitaalisuuden uusi ulottuvuus. - Tuomas Kurki / Clear Channel & Jonne Salovaara / Dagmar

10:30 IAB Studio: How should advertisers act in post 3P cookie world? - Katariina Uljas-Ahl / Dagmar haastattelee Jakob Bak / Adform

10:55 Markkinoinnin mittaaminen evästeettömässä maailmassa - Ilari Vähä-Pietilä / Dagmar

11:15 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform

 

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää