Icon
IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ Tapahtumat

IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ

13.10.2022, 13:00-16:00

Tervetuloa mukaan IAB Finlandin digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokaupan streamattavaan livetapahtumaan.

Fokuksessa siis yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen. Kiinnostavissa puheenvuoroissa käsitellään kuinka jalkauttaa Growth Hacking -toimintatapoja osaksi yrityksen markkinointia, miten löytää mm. somepalveluista oleelliset tiedot yrityksen digistrategian tukemiseen ja miten verkkokaupan mittaripaljoudesta löydetään juuri ne oikeat mittarit dashboardiin.

13.10 klo 13:00 alkavan tapahtuman lavalle nousevat Sanoma, Dagmar, Leadfamly, Meltwater ja Custobar. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Sanoma.

DIGI(stä)BISNESTÄ -tapahtuma sopii kaikille mainonnan, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen parissa työskenteleville riippumatta siitä, painottuuko oma työrooli kuluttaja- tai b2b-markkinointiin, asiantuntijapalveluiden miyymiseen tai julkaisuliiketoimintaan.

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Tennispalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin kautta. Olemme rajoittaneet live-tapahtuman lippumäärän noin 50% tilan normaalista kapasiteetista. Tilanteen salliessa saatamme vapauttaa lisää lippuja myyntiin tilaisuuden lähestyessä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Ohjelma 

13:00 Kahvit

13:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma

13:40 Kuinka digitalisoida b2b-liiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa - Aapi von Creutlein / Sanoma

14:00 Verkkokaupan liiketoiminnan avainmittarit - Tatu Kuivalahti / Custobar

14:20 Sosiaalinen media digitaalisen strategian tukena - Juri Volama / Meltwater

14:40 IAB Studio: Miten saavutetaan verkkokaupan seuraava askel markkinoinnilla? - Hanna Jerkku / Tietoevry ja Petri Vatanen / Sanoma

15:05 Sitouta yleisösi ja paranna konversiota pelillistämällä sisältöjä - Max Söderholm / Leadfamly & Linda Katila / Oomi Energia

15:25 Kuinka jalkauttaa kasvumarkkinoinnin toimintatavat ketterimmin markkinointiisi? - Heikki Pieniniemi / Dagmar

15:45 Loppusanat Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma

16:00 -> Vapaamuotoiset afterworkit ja kuohuvaa

 

13.10.2022

IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ

Fokuksessa yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen

lue lisää