Icon
IAB Marketing next - Oma data kilpailuetuna Tapahtumat

IAB Marketing next - Oma data kilpailuetuna

06.04.2022, 8:30-11:30, Tennispalatsi 2, Salomonkatu 15, 00100 Helsinki

Mainostajien suurimmat haasteet ovat tänä päivänä oman datan tehokkaassa hyödyntämisessä, mainonnan kohdentamisessa, miten mitata konversioita, mitä omaa dataa jää jäljelle, miten mallintaminen muuttuu?

Tapahtuman aiheina ovat datan ja brändin yhteinen liitto, mitä konversio tarkoittaa kasvun kannalta katsottuna, miten hyödyntää asiakkaan omaa dataa paremmin ja miten kasvattaa pienestä siemenyleisöstä iso metsä. Nostetaan esille myös asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa, mitä dataa hyvä markkinointi tarvitsee menestyäkseen ja erottuakseen massasta. 3P evästeiden poistumisen on ollut myös kuuma puheenaihe jo muutaman vuoden ajan, sen mukanaan tuomat haasteet tulevat näkymään mm. mainostuksen kohdennuksessa. Tule kuulemaan, kuinka yrityksen omalla datakyvykkyydellä voidaan selättää keksien poistumisen tuomia haasteita.

Puheenvuoroja tukemassa on case ja muita käytännön esimerkkejä.

Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa ilmaisen striimin kautta. Olemme rajoittaneet LIVE tapahtuman lippumäärän noin 50% tilan normaalista kapasiteetista. Tilanteen salliessa saatamme vapauttaa lisää lippuja myyntiin tilaisuuden lähestyessä.

Lavalle nousevat puhumaan Alma, Tietoevry, Otava, LeadSpark, dentsu ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Ohjelma

8:30 - 9:00 Aamukahvit

9:00 - 9:10 Tervetuloa - Pasi Raassina, IAB Finland & Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut

9:10 - 9:35 Miten aikaansaada kasvua brändillä ja datalla tulevaisuudessa? - Johanna Vartiainen / Alma Mediaratkaisut

9:35 - 9:55 Asiakaskokemus ennen kaikkea - mitä dataa markkinointi tarvitsee menestyäkseen? - Hanna Jerkku / Tietoevry

9:55 - 10:15 IAB Studio: Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut, keskustelemassa Tatu Kuivalahti / Custobar & Antti Ellonen / Neste

10:15 - 10:35 Laatu on tärkeämpää kuin koskaan - Samu Saarelainen / Otavamedia

10:35 - 10:55 Lisää kuluttajien sähköisiä markkinointilupia: mitä ja miten case-esimerkkien kautta - Sami Lahtinen / LeadSpark

10:55 - 11:15 Datasta tekoihin; miksi organisaation datakulttuuria tulee kehittää - Henri Maunuksela /dentsu

11:15 - 11:30 Loppusanat

 

25.09.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

02.10.2024

IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?

lue lisää

09.10.2024

Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee

Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää