Icon
IAB Finland mukana järjestämässä UpSkill -messuja 2021 Tapahtumat

IAB Finland mukana järjestämässä UpSkill -messuja 2021

03.03.2021 - 04.03.2021, 9:00-15:00, Webinaari

Tapahtuma järjestetään 3.–4.3.2021 virtuaalisessa messukeskuksessa, joka avautuu ke 3.3. klo 9.

UpSkill on maaliskuussa 2021 järjestettävä maksuton osaamisen kehittämisen virtuaalitapahtuma, jolla halutaan innostaa uuden oppimiseen ja tuoda esiin erilaisia koulutusmahdollisuuksia. "Livenä" ja virtuaalimaailmassa toteutettava tapahtuma luo puitteet innostumiselle ja verkostoitumiselle!

Maksuton tapahtuma on suunnattu kaikille työelämässä mukana oleville, jotka ovat kiinnostuneita oman tai organisaationsa osaamisen kehittämisestä. Näytteilleasettajapaikat on tarkoitettu osaamisen kehittämisen ratkaisuja tarjoaville.

IAB on mukana tarjoamassa sisältöä puheenvuorojen muodossa. Tule kuuntelemaan seuraavat puheenvuorot:

3.3. keskiviikkona

14.00 Vinkit työnhakuun & osaamisen kehittämiseen / Aarne Töllinen, Barona ja Pasi Raassina, IAB Finland

4.3. torstaina

10.00 Verkkokauppa – mitä uusia taitoja työelämään vaaditaan? / Toni Kallio, Commerce 8 ja Pasi Raassina, IAB Finland

14.00 Toimivan podcastin resepti / Juhani Pajunen, Suomen Podcast Media ja Elsa Kalervo, Bauer Media ja Mira Vaurula, IAB Finland

Mitä pitää ottaa huomioon, jos haluaa tehdä hittipodin? Keskustelussa tullaan käsittelemään podcastin konseptia, rakennetta, tuotantoa sekä yleisön löytämistä niin julkaisijan kuin tuottajan näkökulmasta.

Ilmoittaudu

01.12.2023

TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

lue lisää

13.12.2023

Webinaari: Mittaa ja menesty

Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.

lue lisää