Icon
HOT or NOT Tapahtumat

HOT or NOT

26.11.2014, Casino Helsinki, Fennia Salonki, Mikonkatu 19



Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ala monimuotoistuu ja pirstaloituu jatkuvasti. Pärjääkö vauhdissa erikoistumalla vai ottamalla kaikki osaset haltuun? Mihin olemme menossa seuraavaksi? HOT or NOT marssittaa Casino Helsingin lavalle erinomaisia puhujia ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuuden moderaattorina toimii Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD.

Ohjelma

08.30     Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki
09.10 Paneeli: Digitaalisen murroksen pyörteissä. Mihin tästä nyt? Keskustelijoina:
Kati Riikonen, johtaja, Online, DNA
Henrik Laine, verkkojohtaja, MTV
Markus Hakala, toimitusjohtaja, Activeark JWT
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat Finland
Minna Nissinen, johtaja, Alma Diverso
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
09.45 Search (re)invented
Milka Kramer, Search Advertising Lead, Microsoft
10.15 Monessa kanavassa: Kuinka mittaat tuloksia printin, displayn ja blogiyhteistyön yhdistävissä kampanjoissa? Miten otat eri kanavien                    ominaispiirteet haltuun?
Tuuli Toivainen, suunnittelujohtaja, A-lehdet
10.45 Tauko
11.00  Osallistuva kuluttaja on interaktiivisesti ulkona
Peter Gréen, CEO, MobileSensing
Atte Kniivilä, toimitusjohtaja, mFabrik
11.30 Digitaalinen asiakaskokemus: teknologian, datan ja intuition liitto
Roope Ruotsalainen, Chief Digital Officer, Frankly Partners
12.00 Seminaarin yhteenveto ja keskustelua
12.10  Mahdollisuus tutustua Casinoon (kesto n. 20 min)

Ilmoittaudu mukaan heti, paikkoja on rajoitetusti!

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %). Kysy myös neljän tai useamman hengen lippupaketeista: minna.vehmas(a)iab.fi!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

30.11.2022

IAB X Adform Industry Insider: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa

Lähes 60 % Euroopan display- ja videomainonnasta ostetaan ohjelmallisesti kasvutrendin ollessa selvä; vuonna 2021 ohjelmallisen ostamisen kautta ostettavan mainonnan määrä kasvoi lähes 34 prosenttia. Myös Suomessa ohjelmallisesti ostettavan digimainonnan määrä on kasvussa, vaikka volyymit eivät yllä Euroopan keskiarvon tasolle.

lue lisää