![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
HOT or NOT
Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ala monimuotoistuu ja pirstaloituu jatkuvasti. Pärjääkö vauhdissa erikoistumalla vai ottamalla kaikki osaset haltuun? Mihin olemme menossa seuraavaksi? HOT or NOT marssittaa Casino Helsingin lavalle erinomaisia puhujia ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuuden moderaattorina toimii Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD.
Ohjelma
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki |
09.10 | Paneeli: Digitaalisen murroksen pyörteissä. Mihin tästä nyt? Keskustelijoina: Kati Riikonen, johtaja, Online, DNA Henrik Laine, verkkojohtaja, MTV Markus Hakala, toimitusjohtaja, Activeark JWT Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat Finland Minna Nissinen, johtaja, Alma Diverso Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland |
09.45 | Search (re)invented Milka Kramer, Search Advertising Lead, Microsoft |
10.15 | Monessa kanavassa: Kuinka mittaat tuloksia printin, displayn ja blogiyhteistyön yhdistävissä kampanjoissa? Miten otat eri kanavien ominaispiirteet haltuun? Tuuli Toivainen, suunnittelujohtaja, A-lehdet |
10.45 | Tauko |
11.00 | Osallistuva kuluttaja on interaktiivisesti ulkona Peter Gréen, CEO, MobileSensing Atte Kniivilä, toimitusjohtaja, mFabrik |
11.30 | Digitaalinen asiakaskokemus: teknologian, datan ja intuition liitto Roope Ruotsalainen, Chief Digital Officer, Frankly Partners |
12.00 | Seminaarin yhteenveto ja keskustelua |
12.10 | Mahdollisuus tutustua Casinoon (kesto n. 20 min) |
Ilmoittaudu mukaan heti, paikkoja on rajoitetusti!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %). Kysy myös neljän tai useamman hengen lippupaketeista: minna.vehmas(a)iab.fi!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää