
HOT or NOT 2013 -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Tulevaisuuden mediakuluttajat – käyttötavat liikkeessä (pdf), Tulevaisuuden tutkija, visionääri Johannes Koponen, Scoopinion Oy / Helsingin Yliopisto
- Videomainonnan uusia mahdollisuuksia (pdf), Smartclip Nordics, Robert Björk, Sales Director
- KEYNOTE: Youtube Suomessa (pdf), Google, Tommi Pelkonen, Head of Media Solutions
- IAB HOT or NOT -paneelikysymykset (pdf)
- Suomalainen peliyritysmaailma (pdf), Applifier, Tuomas Rinta, Head of Product
- KEYNOTE: XBOX olohuone (pdf), Jani Savolainen, Country Manager, Microsoft Advertising
- RAY.fi huviksi ja hyödyksi (pdf), Jani Engberg, RAY, Director, digital channels
- IAB HOT or NOT -seminaariohjelma (pdf)
Syksyn viimeinen seminaari kiteytti koko kuluneen vuoden puhutuimmat ilmiöt ja antoi inspiroivia työkaluja menestyksekkäälle uudelle digivuodelle! Ohjelma rakentui yleisön toiveiden pyynnöstä seuraavista kuumista aiheista: VIDEOMAINONTA & PELIMAINONTA!
Kommentoi, kysy ja kannusta #IABhotornot
Seminaariohjelma
8.30 |
Aamiaisbuffet & asiantuntijaverkostoitumista |
9.00 |
Tervetuloa! LATAA PDF |
MISSÄ KULUTTAJAT OVAT SEURAAVAKSI? |
|
9.10 | LATAA PDF Digikuluttajakäyttäytymisen trendit: "Tulevaisuuden mediakuluttajat – käyttötavat liikkeessä" Tulevaisuuden tutkija, visionääri Johannes Koponen, Scoopinion Oy / Helsingin Yliopisto |
V I D E O M A A I L M A |
|
9.20 |
Videomainonnan uusia mahdollisuuksia (ENG) LATAA PDF
|
09.40 |
KEYNOTE: Youtube Suomessa LATAA PDF
|
10.00 |
VIDEOASIANTUNTIJAT PANEELISSA LATAA PDF
|
10.30 |
Tauko |
P E L I M A A I L M A |
|
10.40 |
Suomalainen peliyritysmaailma LATAA PDF
|
11.00 |
KEYNOTE: XBOX olohuone lataa pdf
|
11.30 |
LATAA PDF
|
11.50 | Yhteenveto & seminaarin päätös |
12.00 alkaen |
Vapaaehtoinen CASINO-kierros max 30 min |
Katso kaikki kuvat Facebookissa! |
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää