Elämä ilman 3P evästeitä & IAB kevätkokous
IAB Finlandin kevätkokouksen yhteydessä tuomme helpotusta ja tietoutta markkinan epätietoisuuteen liittyen kolmannen osapuolen keksien poistumiseen. Päätimme avata paneelikeskustelun myös IAB:n jäsenten lisäksi koko markkinalle avoimeksi.
Webinaarissa käsitellään kotimarkkinan huippuasiantuntijoiden voimin kolmannen osapuolen evästeiden lopullista poistumista vuoden 2021 lopussa sekä markkinalle muodostuvia uusia digimainonnan kohdennusteknologioita.
Webinaari-infoa:
- Paneeliosuus on avoin kaikille, paneelin jälkeen alkaa IAB Finlandin kevätkokous kaikille IAB:n jäsenille
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Ilmoittaudu paneeliin (ei-jäsen)
Ilmoittaudu koko tapahtumaan (IAB:n jäsen)
Ohjelma
14:30 – 14:35 Tervetulosanat
14:35 – 15:15 Asiantuntijapaneeli - elämä ilman 3P evästeitä
Moderaattorina toimii IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Caroline Nykter. Paneelissa Jaakko Kuivalainen (Sanoma), Christopher Fernandez (IPG Mediabrands), Olli Järvilehto (Relevant Digital) sekä Jan Ketonen (Adform).
15:15 – 16:00 IAB Finland ry:n kevätkokous
06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää20.11.2024
Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
lue lisää