
Elämä ilman 3P evästeitä & IAB kevätkokous
IAB Finlandin kevätkokouksen yhteydessä tuomme helpotusta ja tietoutta markkinan epätietoisuuteen liittyen kolmannen osapuolen keksien poistumiseen. Päätimme avata paneelikeskustelun myös IAB:n jäsenten lisäksi koko markkinalle avoimeksi.
Webinaarissa käsitellään kotimarkkinan huippuasiantuntijoiden voimin kolmannen osapuolen evästeiden lopullista poistumista vuoden 2021 lopussa sekä markkinalle muodostuvia uusia digimainonnan kohdennusteknologioita.
Webinaari-infoa:
- Paneeliosuus on avoin kaikille, paneelin jälkeen alkaa IAB Finlandin kevätkokous kaikille IAB:n jäsenille
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Ilmoittaudu paneeliin (ei-jäsen)
Ilmoittaudu koko tapahtumaan (IAB:n jäsen)
Ohjelma
14:30 – 14:35 Tervetulosanat
14:35 – 15:15 Asiantuntijapaneeli - elämä ilman 3P evästeitä
Moderaattorina toimii IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Caroline Nykter. Paneelissa Jaakko Kuivalainen (Sanoma), Christopher Fernandez (IPG Mediabrands), Olli Järvilehto (Relevant Digital) sekä Jan Ketonen (Adform).
15:15 – 16:00 IAB Finland ry:n kevätkokous
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää