Icon
Elämä ilman 3P evästeitä & IAB kevätkokous Tapahtumat

Elämä ilman 3P evästeitä & IAB kevätkokous

15.04.2021, 14:30-16:00, Webinaari

IAB Finlandin kevätkokouksen yhteydessä tuomme helpotusta ja tietoutta markkinan epätietoisuuteen liittyen kolmannen osapuolen keksien poistumiseen. Päätimme avata paneelikeskustelun myös IAB:n jäsenten lisäksi koko markkinalle avoimeksi.

Webinaarissa käsitellään kotimarkkinan huippuasiantuntijoiden voimin kolmannen osapuolen evästeiden lopullista poistumista vuoden 2021 lopussa sekä markkinalle muodostuvia uusia digimainonnan kohdennusteknologioita.

Webinaari-infoa:

  • Paneeliosuus on avoin kaikille, paneelin jälkeen alkaa IAB Finlandin kevätkokous kaikille IAB:n jäsenille
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä

Ilmoittaudu paneeliin (ei-jäsen)

Ilmoittaudu koko tapahtumaan (IAB:n jäsen)

Ohjelma

14:30 – 14:35 Tervetulosanat

14:35 – 15:15 Asiantuntijapaneeli - elämä ilman 3P evästeitä

Moderaattorina toimii IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Caroline Nykter. Paneelissa Jaakko Kuivalainen (Sanoma), Christopher Fernandez (IPG Mediabrands), Olli Järvilehto (Relevant Digital) sekä Jan Ketonen (Adform).

15:15 – 16:00 IAB Finland ry:n kevätkokous

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää