Digitaalisen markkinoinnin peruskoulutus Dip DigM
Kurssi antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa digimainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan. Kurssin suorittaneet saavat käyttää Dip DigM -tutkintonimikettä.
IDM-koulutusohjelmassa opiskelu suoritetaan pääosin verkko-opiskeluna oman tutorin johdolla, opiskelijalle parhaiten sopivaan aikaan. Useimmat opiskelijamme suorittavat tutkinnon oman työn ohella. Kurssi koostuu 16 moduulista ja opetuskielenä on englanti. Koulutus kestää vuoden, ja sen aikana järjestetään 3 lähiopetuspäivää Helsingin keskustassa. Kurssin aikana suoritetaan kaksi kirjallista tehtävää ja tentti, jotka ovat edellytys kurssin läpäisemiselle.
Koulutus järjestetään vuosittain. Seuraava kurssi alkaa 28.1.2019.
Lisätiedot koulutuksesta
30.05.2024
Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari
Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.
lue lisää06.06.2024
Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?
Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.
lue lisää