Icon
Digitaalisen markkinoinnin peruskoulutus Dip DigM Tapahtumat

Digitaalisen markkinoinnin peruskoulutus Dip DigM

28.01.2019

Kurssi antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa digimainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan. Kurssin suorittaneet saavat käyttää Dip DigM -tutkintonimikettä.

IDM-koulutusohjelmassa opiskelu suoritetaan pääosin verkko-opiskeluna oman tutorin johdolla, opiskelijalle parhaiten sopivaan aikaan. Useimmat opiskelijamme suorittavat tutkinnon oman työn ohella. Kurssi koostuu 16 moduulista ja opetuskielenä on englanti. Koulutus kestää vuoden, ja sen aikana järjestetään 3 lähiopetuspäivää Helsingin keskustassa. Kurssin aikana suoritetaan kaksi kirjallista tehtävää ja tentti, jotka ovat edellytys kurssin läpäisemiselle.

Koulutus järjestetään vuosittain. Seuraava kurssi alkaa 28.1.2019.

Lisätiedot koulutuksesta

02.10.2024

IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?

lue lisää

09.10.2024

Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee

Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?

lue lisää

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää