Icon
Digitaalisen markkinoinnin peruskoulutus Dip DigM Tapahtumat

Digitaalisen markkinoinnin peruskoulutus Dip DigM

28.01.2019

Kurssi antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa digimainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan. Kurssin suorittaneet saavat käyttää Dip DigM -tutkintonimikettä.

IDM-koulutusohjelmassa opiskelu suoritetaan pääosin verkko-opiskeluna oman tutorin johdolla, opiskelijalle parhaiten sopivaan aikaan. Useimmat opiskelijamme suorittavat tutkinnon oman työn ohella. Kurssi koostuu 16 moduulista ja opetuskielenä on englanti. Koulutus kestää vuoden, ja sen aikana järjestetään 3 lähiopetuspäivää Helsingin keskustassa. Kurssin aikana suoritetaan kaksi kirjallista tehtävää ja tentti, jotka ovat edellytys kurssin läpäisemiselle.

Koulutus järjestetään vuosittain. Seuraava kurssi alkaa 28.1.2019.

Lisätiedot koulutuksesta

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää