Icon
Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt Tapahtumat

Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt

21.04.2015

Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!

Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.

Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C

08.30        Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Avaussanat
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom
Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
  • Mitä osapuolia toimintaan liittyy?
  • Kuka omistaa ja mitä?
  • Kuka vastaa mistäkin? (mm. informointi kohderyhmille)
09.50 Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Mitä on otettava lainsäädännön kannalta huomioon, kun tarjotaan asiakaspalvelua Facebookissa, Twitterissä, WhatsAppissa ja chat-palveluissa?
10.10 Tauko
10.30 Markkinoinnin uudet teknologiat
Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
  • Millaisia mahdollisuuksia uudet teknologiat tarjoavat?
  • Miten tietosuojasta ja juridisista kysymyksistä tulee huolehtia?
10.50 Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
11.10 Digimarkkinoinnin dos and don’ts
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Katsaus tuoreisiin päätöksiin markkinoinnin ja henkilötietojen käsittelyn osalta
11.30 Seminaari päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää