Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt
Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!
Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.
Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamupala |
09.00 | Avaussanat Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
09.10 | Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
|
09.50 | Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
|
10.10 | Tauko |
10.30 | Markkinoinnin uudet teknologiat Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
|
10.50 | Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy |
11.10 | Digimarkkinoinnin dos and don’ts Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
|
11.30 | Seminaari päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää