Icon
Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt Tapahtumat

Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt

21.04.2015

Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!

Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.

Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C

08.30        Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Avaussanat
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom
Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
  • Mitä osapuolia toimintaan liittyy?
  • Kuka omistaa ja mitä?
  • Kuka vastaa mistäkin? (mm. informointi kohderyhmille)
09.50 Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Mitä on otettava lainsäädännön kannalta huomioon, kun tarjotaan asiakaspalvelua Facebookissa, Twitterissä, WhatsAppissa ja chat-palveluissa?
10.10 Tauko
10.30 Markkinoinnin uudet teknologiat
Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
  • Millaisia mahdollisuuksia uudet teknologiat tarjoavat?
  • Miten tietosuojasta ja juridisista kysymyksistä tulee huolehtia?
10.50 Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
11.10 Digimarkkinoinnin dos and don’ts
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Katsaus tuoreisiin päätöksiin markkinoinnin ja henkilötietojen käsittelyn osalta
11.30 Seminaari päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää