
Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!
Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.
Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamupala |
09.00 | Avaussanat Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
09.10 | Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
|
09.50 | Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
|
10.10 | Tauko |
10.30 | Markkinoinnin uudet teknologiat Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
|
10.50 | Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy |
11.10 | Digimarkkinoinnin dos and don’ts Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
|
11.30 | Seminaari päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.
11.10.2023
Seminaari: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukelletaan syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä.
lue lisää