Icon
Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt Tapahtumat

Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt

21.04.2015

Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!

Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.

Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C

08.30        Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Avaussanat
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom
Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
  • Mitä osapuolia toimintaan liittyy?
  • Kuka omistaa ja mitä?
  • Kuka vastaa mistäkin? (mm. informointi kohderyhmille)
09.50 Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Mitä on otettava lainsäädännön kannalta huomioon, kun tarjotaan asiakaspalvelua Facebookissa, Twitterissä, WhatsAppissa ja chat-palveluissa?
10.10 Tauko
10.30 Markkinoinnin uudet teknologiat
Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
  • Millaisia mahdollisuuksia uudet teknologiat tarjoavat?
  • Miten tietosuojasta ja juridisista kysymyksistä tulee huolehtia?
10.50 Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
11.10 Digimarkkinoinnin dos and don’ts
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Katsaus tuoreisiin päätöksiin markkinoinnin ja henkilötietojen käsittelyn osalta
11.30 Seminaari päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää