
Blogiseminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- IAB Blogiyhteistyön opas (pdf)
- IAB Saija Heikinheimo: Yhteisöt ja mainonta (pdf)
- IAB Petri Pekki: Ansaintamahdollisuudet bloggaajalle ja mediatalolle (pdf)
- IAB Satu Laakso: Blogiyhteistyö osana monimediakampanjaa (pdf)
- IAB Laura Hakanen: Monipuolista sisältömarkkinoinintia blogeissa (pdf)
- IAB Lotta Heikkeri: Blogiyhteistyön opas (pdf)
Miltä näyttää Suomen blogikenttä? Millaisten blogien ja yhteisöjen kautta voi löytää juuri oikeanlaisen yleisön? Miten syntyy menestyksekäs blogiyhteistyö?
IAB Finlandin sosiaalisen median työryhmä valmistelee Blogiyhteistyön opasta, joka julkaistaan blogiseminaarin yhteydessä 11.12. Oppaassa käsitellään suomalaista blogikenttää, blogiyhteistyön eri muotoja ja erityisesti käytännön askelia menestyksekkään yhteistyön syntymiseksi: strategiaa, mittaamista, sopimista ja seurantaa. Opas antaa myös vinkkejä B2B-blogiyhteistyön tekemiseen ja bloggaajatapahtuman järjestämiseen.
Opas julkaistaan torstaina 11.12. IAB Finlandin blogiseminaarin yhteydessä. Aamupäiväseminaarissa esitellään oppaan sisältöä sekä kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja niin markkinoijilta, blogiyhteisöiltä kuin bloggaajilta. Mukana seminaarissa ovat mm. A-lehdet, Lumene ja Blogirinki Media.
Ohjelma
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamiainen |
09.00 | Tervetuloa, Blogiyhteistyön oppaan julkistaminen |
09.20 | Yhteisöt ja mainonta Saija Heikinheimo myyntijohtaja, mediamyynti, A-lehdet |
09.35 | Ansaintamahdollisuudet bloggaajille ja mediataloille Petri Pekki johtaja, digitaalinen media, A-lehdet |
09.50 | Blogiyhteistyö osana monimediakampanjaa. Case Lumene puhdistustuotteet Satu Laakso, Head of Marketing, Lumene |
10.20 | Monipuolista sisältömarkkinointia itsenäisissä blogeissa. Laura Hakanen, toimitusjohtaja, Blogirinki Media ja Hanna Pilli-Sihvola, bloggaaja, Hannan soppa -blogi |
10.50 | Paneelikeskustelu: Blogiyhteistyön mahdollisuudet ja haasteet |
11.30 | Tilaisuus päättyy |
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv. 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv. 24 %).
Seminaarin yhteistyökumppanina toimii A-lehdet.
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää