Icon
Big Data -aamupäivä Tapahtumat

Big Data -aamupäivä

06.06.2014, 8.30-11.20, Alma-talo, Alvar Aallonkatu 3

Mitä Big Data on ja miten sitä hyödynnetään mainonnan kohdentamisessa? Miten tietomassat saavat median ja mainostajan työn tuottavammaksi?

Tervetuloa IAB Finlandin Big Data -aamupäivään perjantaina 6.6. Alma-taloon!

Ohjelma:

8.30 Fonecta-aamukahvit, verkostoitumista
9.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10 IAB Finlandin Big Data -työryhmän oppaan julkistus, Johanna Lehtonen, Big Data -työryhmän pj, Mediareaktori
9.35 Laadukas data ja kohdentamisen hyöty kampanjoissa, Merja Pyhälä, kehityspäällikkö, Alma Diverso
10.00 Big Data analytiikka-alusta osana markkinoinnin kokonaisratkaisua, Mikko Hakala, Head of Business IT, Fonecta Enterprise Solutions
10.35 Big Data – From Hype to Insights and Results, Håvard Kvalheim, Project Director, Polaris Media
11.10 Kysymyksiä ja keskustelua
11.20 Tilaisuus päättyy

Tapahtuma on ilmainen. Peruuttamattomista poisjäänneistä veloitamme kuitenkin seminaarin hinnan, 50 euroa. Peruutus on tehtävä viimeistään keskiviikkona 4.6. klo 16 mennessä osoitteeseen minna.vehmas@iab.fi.

TILAISUUS ON TÄYNNÄ! Voit halutessasi ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistusviestin mikäli paikkoja vapautuu.

31.08.2022

IAB webinaari: Tältä bisnes kuulostaa

Digitaalinen audio on hurjassa kasvussa sekä kuuntelun että mainonnan osalta niin globaalisti kuin Suomessakin. Euroopassa digitaalisen audiomainonnan kasvuvauhti 2021 oli jopa yli 60%, mutta lähtöluvut ovat vielä maltillisia. IAB Finland ja Radiomedia järjestävät yhteistyössä webinaarin tästä paljon puhututtavasta aiheesta.

lue lisää