
Big Data -aamupäivä
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Mitä Big Data on ja miten sitä hyödynnetään mainonnan kohdentamisessa? Miten tietomassat saavat median ja mainostajan työn tuottavammaksi?
Tervetuloa IAB Finlandin Big Data -aamupäivään perjantaina 6.6. Alma-taloon!
Ohjelma:
8.30 Fonecta-aamukahvit, verkostoitumista
9.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10 IAB Finlandin Big Data -työryhmän oppaan julkistus, Johanna Lehtonen, Big Data -työryhmän pj, Mediareaktori
9.35 Laadukas data ja kohdentamisen hyöty kampanjoissa, Merja Pyhälä, kehityspäällikkö, Alma Diverso
10.00 Big Data analytiikka-alusta osana markkinoinnin kokonaisratkaisua, Mikko Hakala, Head of Business IT, Fonecta Enterprise Solutions
10.35 Big Data – From Hype to Insights and Results, Håvard Kvalheim, Project Director, Polaris Media
11.10 Kysymyksiä ja keskustelua
11.20 Tilaisuus päättyy
Tapahtuma on ilmainen. Peruuttamattomista poisjäänneistä veloitamme kuitenkin seminaarin hinnan, 50 euroa. Peruutus on tehtävä viimeistään keskiviikkona 4.6. klo 16 mennessä osoitteeseen minna.vehmas@iab.fi.
TILAISUUS ON TÄYNNÄ! Voit halutessasi ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistusviestin mikäli paikkoja vapautuu.
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää