Icon
Big Data -aamupäivä Tapahtumat

Big Data -aamupäivä

06.06.2014, 8.30-11.20, Alma-talo, Alvar Aallonkatu 3

Mitä Big Data on ja miten sitä hyödynnetään mainonnan kohdentamisessa? Miten tietomassat saavat median ja mainostajan työn tuottavammaksi?

Tervetuloa IAB Finlandin Big Data -aamupäivään perjantaina 6.6. Alma-taloon!

Ohjelma:

8.30 Fonecta-aamukahvit, verkostoitumista
9.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10 IAB Finlandin Big Data -työryhmän oppaan julkistus, Johanna Lehtonen, Big Data -työryhmän pj, Mediareaktori
9.35 Laadukas data ja kohdentamisen hyöty kampanjoissa, Merja Pyhälä, kehityspäällikkö, Alma Diverso
10.00 Big Data analytiikka-alusta osana markkinoinnin kokonaisratkaisua, Mikko Hakala, Head of Business IT, Fonecta Enterprise Solutions
10.35 Big Data – From Hype to Insights and Results, Håvard Kvalheim, Project Director, Polaris Media
11.10 Kysymyksiä ja keskustelua
11.20 Tilaisuus päättyy

Tapahtuma on ilmainen. Peruuttamattomista poisjäänneistä veloitamme kuitenkin seminaarin hinnan, 50 euroa. Peruutus on tehtävä viimeistään keskiviikkona 4.6. klo 16 mennessä osoitteeseen minna.vehmas@iab.fi.

TILAISUUS ON TÄYNNÄ! Voit halutessasi ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistusviestin mikäli paikkoja vapautuu.

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää