Opiskelijoiden kokemuksia IDM-tutkinnosta

"Minun mielestäni IDM-tutkinto oli erittäin hyvä kokonaisuus, tarpeeksi laaja ja kattava. Olen opiskellut markkinointia jo aiemmin ja tästä sain lisää syvyyttä digimarkkinoinnin osaamiseeni. Saamamme tehtävänannot olivat laajoja, mutta todella hyödyllisiä. Suosittelen tutkintoa kaikille markkinoinnin osaajille. Mikäli tulisin hakemaan uutta työtehtävää mainitsisin ehdottomasti suorittaneeni tämän tutkinnon."
Toni Hyyryläinen
Business Manager
Sanoma Oyj

"Kurssin tärkeimpiä oppeja minulle oli asiakkaan ja markkinointipäättäjän näkökulman avautuminen digimarkkinointia toteutettaessa. Kurssin tehtävät olivat haasteellisia ja niiden eteen piti tehdä paljon työtä, mutta koin niiden olevan kurssin paras anti. Koen, että osaamiseni digimarkkinoinnin parissa on nyt tasokkaampaa, ja olen päässyt asiakaskeskusteluissani avaamaan uusia näkökulmia digimarkkinoinnista. Suosittelen kurssia jokaiselle, joka haluaa tietää enemmän digimarkkinoinnin mahdollisuuksista!"
Tatu Niutanen
Asiakkuusjohtaja
MEKS Keskisuomalainen

"IDM-koulutuksen avulla opin ymmärtämään digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Digi-markkinoinnin struktuuri ja kokonaiskuva tulivat selkeäksi ja pystyin ratkaisemaan yrityksen viestinnässä esiin tulleita ongelmatilanteita, sekä olemaan avuksi ja jakamaan oppimaani kollegoilleni vastaavissa tilanteissa. Kurssin harjoitustehtävät olivat mielestäni parhain anti koko kurssista. Ne olivat työläitä, mutta niissä pääsin itse suunnittelemaan, miten toteuttaisin digimarkkinointia käytännössä. Hain uutta työpaikkaa kurssin loppukokeiden jälkeen ja sain hakemani paikan. Uusi työnantajani arvosti paljon sitä, että minulla on tuorein osaaminen digimarkkinoinnista. Kurssi avasi minulle digimarkkinoinnin tärkeyden nyky-yritysmaailmassa, koska sen tulisi olla sisällytettynä kaikessa tekemisessä. Suosittelen lämpimästi kurssia kaikille, jotka työskentelevät markkinoinnin parissa sekä niille, jotka haluavat astua ulos markkinoinnin dinosaurus-ajalta kohti tehokkaampaa digiviestintää!"
Inari Marttinen
Senior Brand Manager
Fazer Oy

"IDM-koulutus antaa hyvät ja käytännönläheiset valmiudet ymmärtää ja toteuttaa digimarkkinointia. Verkko-opiskelu on joustavaa, joskin vaatii huomattavan paljon kurinalaisuutta. Kurssiin kuuluvat suhteellisen vaativat kotitehtävät ja kirjalliset tentit koostavat yhteen kurssin opit ja pakottavat lähestymään digimarkkinointia laajasti ja tuloksien näkökulmasta. Lähiopiskelupäivät ovat antoisia ja yhdessä tekeminen muiden kurssilaisten kanssa avartaa omaa näkemystä digimarkkinoinnin kentästä. Voin suositella kurssia sekä digimarkkinoinnin käytännön toteuttajille että esimies-/johtotehtävissä oleville."
Tiina Sirén
Head of Virtual Customer Centre
TUI Finland

Olen pystynyt hyödyntämään IDM-kurssin oppeja päivittäisessä työssäni jo opiskeluvaiheessa.”
Matti Cornér
COO
hasan & partners

"Olen saanut tietää monipuolisesti uusia asioita ja toisaalta saanut syvällisempää ymmärrystä jo selviinkin asioihin. Kurssin sisältö on ollut heti hyödyllinen ja oppeja voi käyttää, toimipa millä toimialalla tahansa digimedian parissa."
Sanna Kaartinaho
Client Director
Dagmar

 

Johanna Kontkanen (33 Company) suoritti The Professional Diploma in Digital Marketing -tutkinnon vuonna 2013.

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Tietosuojaseloste (PDF)