Icon
Etusivu
Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2024

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää pelimainonnan nykytilaa ja trendejä Suomessa. Pelimaino...

Highlight image
Liity jäseneksi

IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö

lue lisää
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus

Seuraava ryhmä starttaa 24.9.

Artikkeli IABlogi Uutiset | 16.05.2024

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 08.05.2024

Datan laadun arviointi: Tekniikoita ja käytäntöjä

Data on nykyaikaisen liiketoiminnan valuutta, ja sen laatu on kriittinen tekijä menestyksen kannalta. Datan arvo määräytyy pitkälti sen laadun kautta, ja jotta siitä saadaan maksimaalinen arvo, tulee sitä hallita tehokkaasti. Näin datan hallinnasta tulee prosessi, joka mahdollistaa organisaation datan hyödyntämisen strategisessa päätöksenteossa ja liiketoiminnan tulosten parantamisessa sen eri prosessien kautta, kuten markkinoinnin ja myynnin.

lue lisää

Artikkeli IABlogi KonversiO-Optimistit | 23.04.2024

IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

Artikkeli IABlogi KonversiO-Optimistit | 23.04.2024

IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää
Webinaarit, Seminaarit
Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari 30.05.2024

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää
IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

Tässä jaksossa sukellamme syvälle Suomen ja Euroopan retail median markkinatilanteeseen. Vertailemme...

Highlight icon
Tutustu IAB:n työryhmiin

Ole muutoksen tekijä

Tutustu
Retail media Suomen tilannekatsaus

IAB Finlandin Retail media -työryhmä selvitti suomalaisten markkinoijien ja mainonnan osaajien tieto...

Highlight picture
Internet ilman kohdennettua mainontaa tutkimus 2024 Lataa tutkimusraportti