
KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?
Kaupallinen yhteistyö Double Verify
KonversiO-Optimistien 10 jakso pyörii telkkarin ympärillä. Mikä on CTV? Entäs OTT? Ja miten Brand Safety liittyy tähän soppaan? Ja mikä oleellisinta, mitä mainostajien tulee tietää CTV:stä ja löytyykö markkinoilta jo parhaita käytäntöjä CTV:n hyödyntämiseen TV/video-kampanjoissa?
Pasi Raassinan vieraana all the way from UK David Goddard, Double Verifyn Senior Business Development Director ja Jonne Salovaara, Senior Digital Planner Dagmarilta.
Kansainvälisen asiantuntijan myötä tämänkertainen keskustelu käydään englannin kielellä. Keskustelun aiheena on kuluttajakäyttäytymisen muutos liittyen erityisesti TV:seen ja ja bränditurvallisuuteen uudessa modernissa ekosysteemissä. Jaksossa määritellään muodikkaita termejä kuten brand safety, brand suitability, CTV (“any streamed video on TV”), muut OTT-määritelmät kuten AVOD.
Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!
Kuuntele koko jakso tästä:
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat!
Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme Double Verify.
Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.
Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!
Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
03.12.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?
KonversiO-Optimistit jatkaa keskustelevat tällä kertaa digitaalisen TV:n mahdollisuuksista eli CTV:stä (Connected TV).
lue lisää05.12.2022
Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi
KonversiO-Optimistit jatkaa keskustelevat tällä kertaa digitaalisen TV:n mahdollisuuksista eli CTV:stä (Connected TV).
lue lisää21.06.2023
IAB Studio: TV:n katselu murroksessa – mitä suomalaisten olohuoneissa tapahtuu?
KonversiO-Optimistit jatkaa keskustelevat tällä kertaa digitaalisen TV:n mahdollisuuksista eli CTV:stä (Connected TV).
lue lisää21.06.2023
IAB Studio: TV:n katselu murroksessa – mitä suomalaisten olohuoneissa tapahtuu?
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Aleksi Ylitalo ja Aki Ronkainen Smartclipilta, joka on osa globaalia RTL AdAlliancea. Jaksossa Pasi keskustelee vieraiden kanssa olohuonetelevision muutoksesta ja miksi perinteinen TV:n katselu on muutoksessa.
lue lisää05.12.2022
Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi
Konversi0-0ptimistien toisen kauden seitsemännessä jaksossa Pasilla on vieraana kaksi Juhaa. Juha Halmesvaara dentsulta ja Juha Ourila Digitalta. Pasi ja Juhat keskustelevat television muutoksesta ja matkasta olohuoneen tavallisesta päätelaitteesta kokonaiseksi mediaympäristöksi.
lue lisää03.12.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?
KonversiO-Optimistit jatkaa keskustelevat tällä kertaa digitaalisen TV:n mahdollisuuksista eli CTV:stä (Connected TV).
lue lisää