
IAB PODCASTIT
Konversi0-0ptimistit -podcast
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen!
IAB:n podcast-sarjan KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!
IAB Studio -podcast
IAB Studio -jaksot ovat napostelupituisia podcast-jaksoja, joissa käsitellään päivän polttavia aiheita. Jokainen jakso tarjoaa tiiviin ja ytimekkään katsauksen ajankohtaisiin keskustelunaiheisiin, pitäen kuulijat ajan tasalla nopeasti muuttuvassa maailmassa. Podcastin lyhyt ja napakka formaatti sopii täydellisesti kiireisen arjen keskelle, jolloin voi helposti napata mukaan pienen tietoannoksen vaikka kahvitauon aikana. IAB Studio tuo esiin monipuolisia näkökulmia ja asiantuntevia vieraita, jotka jakavat oivalluksiaan ja analysoivat ajankohtaisia ilmiöitä selkeästi ja mielenkiintoisesti.
Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastien kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
12.05.2020
Jakso 1: KonversiO-Optimistit hakee vastauksia markkinoinnin osaamiseen ja rekrytointiin
lue lisää19.05.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 2: Puhutaan yrityksen arvokkaimmasta pääomasta, asiakasdatasta
lue lisää02.06.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 4: Tällä kertaa sukelletaan bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan
lue lisää30.05.2025
IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?
Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.
lue lisää23.05.2025
IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
lue lisää09.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2
Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?
lue lisää02.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.
lue lisää