Icon
Podcast Uutiset & blogi

IAB PODCASTIT

 

Konversi0-0ptimistit -podcastPasi ja Jannina nauhoittamassa jaksoa IAB Finlandin hallituksen PJ Antti Kallion kanssa.

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen!
IAB:n podcast-sarjan KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!

IAB Studio -podcast

IAB Studio -jaksot ovat napostelupituisia podcast-jaksoja, joissa käsitellään päivän polttavia aiheita. Jokainen jakso tarjoaa tiiviin ja ytimekkään katsauksen ajankohtaisiin keskustelunaiheisiin, pitäen kuulijat ajan tasalla nopeasti muuttuvassa maailmassa. Podcastin lyhyt ja napakka formaatti sopii täydellisesti kiireisen arjen keskelle, jolloin voi helposti napata mukaan pienen tietoannoksen vaikka kahvitauon aikana. IAB Studio tuo esiin monipuolisia näkökulmia ja asiantuntevia vieraita, jotka jakavat oivalluksiaan ja analysoivat ajankohtaisia ilmiöitä selkeästi ja mielenkiintoisesti.

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastien kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi

 

podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB Studiopodcastingdigiaudiovodcastvastuullisuusluovuusretail mediamarkkinointiteknologiaJCDecauxluovuusekstraverkkokauppaDOOH

12.05.2020

Jakso 1: KonversiO-Optimistit hakee vastauksia markkinoinnin osaamiseen ja rekrytointiin

lue lisää

19.05.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 2: Puhutaan yrityksen arvokkaimmasta pääomasta, asiakasdatasta

lue lisää

26.05.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 3: Miltä näyttää B2B-markkinoinnin maailma?

lue lisää

02.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 4: Tällä kertaa sukelletaan bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan

lue lisää

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää