Pelimainonta on nopeasti muuttumassa yhdeksi dynaamisimmista ja monipuolisimmista mainonnan muodoista, rikkoen perinteisiä käsityksiä ja avaten uusia ovia mainostajille eri toimialoilla.
Viimeaikaiset tutkimukset ja tilastot haastavat vallalla olevat myytit, kuten käsityksen siitä, että gaming mainonta tavoittaa vain nuoria miehiä. Todellisuudessa casual gaming tai ajanvietepelaaminen on noussut pelaamisen suosituimmaksi muodoksi, joka tavoittaa laajasti eri ikäryhmiä ja sukupuolia. Yli 80%:n suomalaisista pelaa digitaalisia pelejä. Tule mukaan IAB:n pelimainoinonna työryhmään ja osaksi uudisraivaajaporukkaa.
Työryhmä kokoontuu 6:n viikon välein.
Puheenjohtajat:
Työryhmän jäsenet:
|
|
Aleksi Ylitalo, RTL AdAlliance Janna Laiho, Azerion Jere Karlsson, Dagmar Patrik Hautala, WPP Media Simo Hannula, WPP Media Teemu Savolainen, Sanoma Robert Wuorila-Stenberg, OMD Mikael Lindberg, Aleph Linda Nordlund, dentsu |
|
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteih...
Kuuntele jaksoOnko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa p...
Kuuntele jakso