
IAB PODCAST – Digimarkkinoinnin asiantuntijasisällöt helposti kuunneltavassa muodossa
IAB Podcast on IAB Finlandin tuottama podcast-kokonaisuus, joka tarjoaa kattavan katsauksen digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin, ilmiöihin ja kehityssuuntiin. Podcast jakautuu kolmeen erilaiseen sarjaan, jotka palvelevat niin markkinoinnin ammattilaisia kuin digialasta kiinnostuneita kuulijoita.
IAB Studio
Ajankohtaiset ja napakat jaksot päivän polttavista aiheista. Studio pureutuu nopeisiin uutisiin, ilmiöihin ja työryhmien tuotoksiin helposti omaksuttavassa formaatissa. Täydellinen tietoisku vaikkapa kahvitauolla.
IAB Focus
Syväsukellus digitaalisen markkinoinnin keskeisiin teemoihin kuten:
- Tekoäly markkinoinnissa
- Retail Media
- Tuloksellisuus ja vaikuttavuus
- Evästeettömyys ja suostumukset
Focus-jaksot tarjoavat asiantuntijasisältöä, tutkimustietoa ja näkökulmia alan kehitykseen.
IAB Insider
Kumppaneiden kanssa tuotetut jaksot tuovat esiin laajempia näkökulmia ja yhteisiä onnistumisia. Insider-jaksot avaavat käytännön kokemuksia ja asiantuntijapuheenvuoroja eri toimialoilta
![]() |
![]() |
![]() |
Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastin kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
12.05.2020
Jakso 1: KonversiO-Optimistit hakee vastauksia markkinoinnin osaamiseen ja rekrytointiin
lue lisää19.05.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 2: Puhutaan yrityksen arvokkaimmasta pääomasta, asiakasdatasta
lue lisää02.06.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 4: Tällä kertaa sukelletaan bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan
lue lisää30.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa - Q&A osa 2
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta.
lue lisää29.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa osa 1
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta.
lue lisää29.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia Q&A osa 2
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.
lue lisää29.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia osa 1
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.
lue lisää