
IAB PODCAST – Digimarkkinoinnin asiantuntijasisällöt helposti kuunneltavassa muodossa
IAB Podcast on IAB Finlandin tuottama podcast-kokonaisuus, joka tarjoaa kattavan katsauksen digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin, ilmiöihin ja kehityssuuntiin. Podcast jakautuu kolmeen erilaiseen sarjaan, jotka palvelevat niin markkinoinnin ammattilaisia kuin digialasta kiinnostuneita kuulijoita.
IAB Studio
Ajankohtaiset ja napakat jaksot päivän polttavista aiheista. Studio pureutuu nopeisiin uutisiin, ilmiöihin ja työryhmien tuotoksiin helposti omaksuttavassa formaatissa. Täydellinen tietoisku vaikkapa kahvitauolla.
IAB Focus
Syväsukellus digitaalisen markkinoinnin keskeisiin teemoihin kuten:
- Tekoäly markkinoinnissa
- Retail Media
- Tuloksellisuus ja vaikuttavuus
- Evästeettömyys ja suostumukset
Focus-jaksot tarjoavat asiantuntijasisältöä, tutkimustietoa ja näkökulmia alan kehitykseen.
IAB Insider
Kumppaneiden kanssa tuotetut jaksot tuovat esiin laajempia näkökulmia ja yhteisiä onnistumisia. Insider-jaksot avaavat käytännön kokemuksia ja asiantuntijapuheenvuoroja eri toimialoilta
![]() |
![]() |
![]() |
Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastin kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
09.06.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 5: Keskusteluissa siirrytään tekoälyn, datan ja koneoppimisen maailmaan
lue lisää13.10.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 9: Näin aloitat matkan kohti markkinoinnin automaatiota
lue lisää07.02.2023
Konversi0-0ptimistit: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa CDP1/2
lue lisää07.02.2023
Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2
lue lisää07.02.2023
Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2
Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin Elisalta ja Henri Maunuksela Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.
lue lisää07.02.2023
Konversi0-0ptimistit: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa CDP1/2
Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin Elisalta ja Henri Maunuksela Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.
lue lisää13.10.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 9: Näin aloitat matkan kohti markkinoinnin automaatiota
KonversiO-Optimistit jatkaa tutkimusmatkaa markkinoinnin automaation parissa: Mistä markkinoinnin automaatiosta on kyse? Mitä datakeskeisyys myynnissä ja markkinoinnissa tarkoittaa tänä päivänä? Asiakaskokemus ja asiakaspolku – Mistä pitäisi lähteä liikkeelle asiakaspolun käsikirjoituksen suhteen? Mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointiteknologian valinnassa?
lue lisää09.06.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 5: Keskusteluissa siirrytään tekoälyn, datan ja koneoppimisen maailmaan
Viidennessä jaksossa keskustellaan RADLYn kanssa yritysten liiketoiminnan digitalisoitumisesta ja siitä, miten se vaikuttaa markkinoinnin muuttumiseen yhä data- ja teknologiavetoisemmaksi.
lue lisää