Icon
Podcast Uutiset & blogi

IAB PODCASTIT

 

Konversi0-0ptimistit -podcastPasi ja Jannina nauhoittamassa jaksoa IAB Finlandin hallituksen PJ Antti Kallion kanssa.

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen!
IAB:n podcast-sarjan KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!

IAB Studio -podcast

IAB Studio -jaksot ovat napostelupituisia podcast-jaksoja, joissa käsitellään päivän polttavia aiheita. Jokainen jakso tarjoaa tiiviin ja ytimekkään katsauksen ajankohtaisiin keskustelunaiheisiin, pitäen kuulijat ajan tasalla nopeasti muuttuvassa maailmassa. Podcastin lyhyt ja napakka formaatti sopii täydellisesti kiireisen arjen keskelle, jolloin voi helposti napata mukaan pienen tietoannoksen vaikka kahvitauon aikana. IAB Studio tuo esiin monipuolisia näkökulmia ja asiantuntevia vieraita, jotka jakavat oivalluksiaan ja analysoivat ajankohtaisia ilmiöitä selkeästi ja mielenkiintoisesti.

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastien kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi

 

podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB Studiopodcastingdigiaudiovodcastvastuullisuusluovuusretail mediamarkkinointiteknologiaJCDecauxluovuusekstraverkkokauppaDOOH

09.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 5: Keskusteluissa siirrytään tekoälyn, datan ja koneoppimisen maailmaan

lue lisää

13.10.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 9: Näin aloitat matkan kohti markkinoinnin automaatiota

lue lisää

07.02.2023

Konversi0-0ptimistit: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa CDP1/2

lue lisää

07.02.2023

Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2

lue lisää

07.02.2023

Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2

Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin Elisalta ja Henri Maunuksela Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.

lue lisää

07.02.2023

Konversi0-0ptimistit: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa CDP1/2

Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin Elisalta ja Henri Maunuksela Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.

lue lisää

13.10.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 9: Näin aloitat matkan kohti markkinoinnin automaatiota

KonversiO-Optimistit jatkaa tutkimusmatkaa markkinoinnin automaation parissa: Mistä markkinoinnin automaatiosta on kyse? Mitä datakeskeisyys myynnissä ja markkinoinnissa tarkoittaa tänä päivänä? Asiakaskokemus ja asiakaspolku – Mistä pitäisi lähteä liikkeelle asiakaspolun käsikirjoituksen suhteen? Mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointiteknologian valinnassa?

lue lisää

09.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 5: Keskusteluissa siirrytään tekoälyn, datan ja koneoppimisen maailmaan

Viidennessä jaksossa keskustellaan RADLYn kanssa yritysten liiketoiminnan digitalisoitumisesta ja siitä, miten se vaikuttaa markkinoinnin muuttumiseen yhä data- ja teknologiavetoisemmaksi.

lue lisää