Tilaisuuksien tallenteet
Tervetuloa IAB Finlandin tapahtumatallenteiden sivulle! Täältä löydät kattavan kokoelman webinaarien, seminaarien ja koulutuksien tallenteita, jotka tarjoavat arvokasta tietoa ja näkemyksiä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan alalta. Jokaisen tallenteen yhteydessä ovat myös kyseisessä tapahtumassa puhumassa olleiden asiantuntijoiden presentaatiot.
Miksi Katsoa IAB Finlandin Tapahtumatallenteita?
1. Ajankohtaiset aiheet ja trendit: IAB Finlandin tapahtumat käsittelevät digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Pysy ajan tasalla alan muutoksista ja löydä uusia ideoita liiketoimintasi kehittämiseen.
2. Asiantuntevat puhujat: Tapahtumissamme esiintyy alan huippuasiantuntijoita ja kokeneita ammattilaisia, jotka jakavat syvällistä tietoa ja käytännön vinkkejä. Tutustu heidän esityksiinsä ja opi parhailta!
3. Helppo pääsy materiaaleihin: Kaikki tallenteet ja esitysmateriaalit ovat helposti saatavilla yhdessä paikassa. Voit palata materiaaleihin milloin tahansa ja kerrata oppimasi asiat oman aikataulusi mukaan.
Löydät kaikki tapahtumatallenteet ja esitysmateriaalit alta. Valitse kiinnostava aihe, katso tallenne ja lataa esitykset hyödyntääksesi ne omassa työssäsi.
31.10.2025
Tallenne: Tekoäly tuli taloon
IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin tekoälyn hyödyntämisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja siitä, miten tekoäly työkalut ja käytännöt kehittyvät digimarkkinoinnin murroksessa.
lue lisää15.10.2025
Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape
Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.
lue lisää02.10.2025
Tallenne: Attention, please! - Huomio mainonnan vaikuttavuuden mittarina
Huomio on mainonnan perusta – ilman sitä ei synny vaikuttavuutta. IAB Finlandin Attention, please! -webinaarissa asiantuntijat avaavat, miksi huomio on noussut markkinoinnin keskeiseksi mittariksi ja miten sitä voidaan mitata, optimoida ja hyödyntää tehokkaammin.
lue lisää12.09.2025
Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?
IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja ja paneelikeskustelua siitä, miten mittaamisen työkalut, tavoitteet ja käytännöt kehittyivät digimarkkinoinnin murroksessa.
lue lisää