
Tilaisuuksien tallenteet
Tervetuloa IAB Finlandin tapahtumatallenteiden sivulle! Täältä löydät kattavan kokoelman webinaarien, seminaarien ja koulutuksien tallenteita, jotka tarjoavat arvokasta tietoa ja näkemyksiä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan alalta. Jokaisen tallenteen yhteydessä ovat myös kyseisessä tapahtumassa puhumassa olleiden asiantuntijoiden presentaatiot.
Miksi Katsoa IAB Finlandin Tapahtumatallenteita?
1. Ajankohtaiset aiheet ja trendit: IAB Finlandin tapahtumat käsittelevät digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Pysy ajan tasalla alan muutoksista ja löydä uusia ideoita liiketoimintasi kehittämiseen.
2. Asiantuntevat puhujat: Tapahtumissamme esiintyy alan huippuasiantuntijoita ja kokeneita ammattilaisia, jotka jakavat syvällistä tietoa ja käytännön vinkkejä. Tutustu heidän esityksiinsä ja opi parhailta!
3. Helppo pääsy materiaaleihin: Kaikki tallenteet ja esitysmateriaalit ovat helposti saatavilla yhdessä paikassa. Voit palata materiaaleihin milloin tahansa ja kerrata oppimasi asiat oman aikataulusi mukaan.
Löydät kaikki tapahtumatallenteet ja esitysmateriaalit alta. Valitse kiinnostava aihe, katso tallenne ja lataa esitykset hyödyntääksesi ne omassa työssäsi.
23.04.2025
Tallenne: Mediakentän kasvavat kanavat
Uutta aikaa medialle, kirjaimellisesti. Suomalaisten mediankulutus oli kasvanut yli 2,5 tunnilla vuoden 2016 jälkeen, ja tästä ajasta peräti 40 minuuttia kohdistui uusiin medioihin. Kyse ei ollut pelkästä siirtymästä, vaan laajennuksesta. Media kulki mukana lenkillä, siivouksessa ja työmatkoilla. Kuluttajien arjen rytmit, kosketuspisteet ja keskittymisen hetket olivat muuttuneet, ja tapahtumassa pohdittiin, oliko strategiat muutettu niiden mukana.
lue lisää16.04.2025
Tallenne: IAB x REBL Industry Insider: Retail media – Hypestä hyötyihin
Retail media on yksi nopeimmin kasvaneista markkinoinnin alueista, mutta mitä se on tarkoittanut Suomessa tähän mennessä – ja miltä vuosi 2030 näyttää? Webinaarissa käsittelimme tämän hetken suurimpia mahdollisuuksia ja haasteita sekä kuulimme asiantuntijoiden näkemyksiä ja käytännön case-esimerkin Retail median hyödyntämisestä
lue lisää11.04.2025
Tallenne: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti, ja brändit etsivät jatkuvasti uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukelsimme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Alan johtavat asiantuntijat jakoivat käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää04.04.2025
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
IAB:n ja Alephin järjestämässä koulutuksessa syvennyttiin Snapchatin käyttöön Suomessa ja erityisesti AR-linssien tarjoamiin mahdollisuuksiin mainonnassa. Osallistujat saivat käytännön vinkkejä linssien suunnitteluun, esimerkkejä eri kampanjatavoitteisiin sopivista toteutuksista sekä katsauksen siihen, miten AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi osana laajempia markkinointikokonaisuuksia.
lue lisää