
IAB PODCAST – Digimarkkinoinnin asiantuntijasisällöt helposti kuunneltavassa muodossa
IAB Podcast on IAB Finlandin tuottama podcast-kokonaisuus, joka tarjoaa kattavan katsauksen digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin, ilmiöihin ja kehityssuuntiin. Podcast jakautuu kolmeen erilaiseen sarjaan, jotka palvelevat niin markkinoinnin ammattilaisia kuin digialasta kiinnostuneita kuulijoita.
IAB Studio
Ajankohtaiset ja napakat jaksot päivän polttavista aiheista. Studio pureutuu nopeisiin uutisiin, ilmiöihin ja työryhmien tuotoksiin helposti omaksuttavassa formaatissa. Täydellinen tietoisku vaikkapa kahvitauolla.
IAB Focus
Syväsukellus digitaalisen markkinoinnin keskeisiin teemoihin kuten:
- Tekoäly markkinoinnissa
- Retail Media
- Tuloksellisuus ja vaikuttavuus
- Evästeettömyys ja suostumukset
Focus-jaksot tarjoavat asiantuntijasisältöä, tutkimustietoa ja näkökulmia alan kehitykseen.
IAB Insider
Kumppaneiden kanssa tuotetut jaksot tuovat esiin laajempia näkökulmia ja yhteisiä onnistumisia. Insider-jaksot avaavat käytännön kokemuksia ja asiantuntijapuheenvuoroja eri toimialoilta
![]() |
![]() |
![]() |
Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastin kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
08.03.2022
Konversi0-0ptimistit: Ympäristövastuu mainonnassa – toiveunta vai todellisuutta?
lue lisää15.08.2025
IAB Studio: Mitä vastuullisuus digimainonnassa tarkoittaa?
Digitaalinen mainonta nähdään usein teknisenä tehokkuuspelinä, jossa klikit, näkyvyydet ja ROI hallitsevat keskustelua. Mutta mitä tapahtuu, kun mukaan tuodaan sana vastuullisuus? IAB Studion podcastissa juontaja Jannina Niskala ja vieraana ollut koulutusvastaava Heidi Blomberg IAB Finlandilta pureutuvat aiheeseen, joka koskettaa koko mainosalaa. Jaksossa käydään läpi, mitä vastuullisuus digimainonnassa tarkoittaa, miksi se on ajankohtaisempaa kuin koskaan – ja miten jokainen alan toimija voi lähteä liikkeelle, vaikka täydellisyyteen ei kukaan pääsisikään.
lue lisää30.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa - Q&A osa 2
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta.
lue lisää29.05.2024
Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa osa 1
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta.
lue lisää20.12.2022
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran kanssa Mirka Rikman Dagmarilta ja hän toimii siellä Senior Media Investment Strategina, Elina Lammintausta Nesteeltä, jossa hän toimii tittelillä Team Leader, Brand Performance Marketing ja kolmantena vieraana Jaakko Rautanen, joka toimii ChannelFactoryn maajohtajana Suomessa.
lue lisää