Icon
Podcast Uutiset & blogi

IAB PODCASTIT

 

Konversi0-0ptimistit -podcastPasi ja Jannina nauhoittamassa jaksoa IAB Finlandin hallituksen PJ Antti Kallion kanssa.

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen!
IAB:n podcast-sarjan KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!

IAB Studio -podcast

IAB Studio -jaksot ovat napostelupituisia podcast-jaksoja, joissa käsitellään päivän polttavia aiheita. Jokainen jakso tarjoaa tiiviin ja ytimekkään katsauksen ajankohtaisiin keskustelunaiheisiin, pitäen kuulijat ajan tasalla nopeasti muuttuvassa maailmassa. Podcastin lyhyt ja napakka formaatti sopii täydellisesti kiireisen arjen keskelle, jolloin voi helposti napata mukaan pienen tietoannoksen vaikka kahvitauon aikana. IAB Studio tuo esiin monipuolisia näkökulmia ja asiantuntevia vieraita, jotka jakavat oivalluksiaan ja analysoivat ajankohtaisia ilmiöitä selkeästi ja mielenkiintoisesti.

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastien kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi

 

podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB Studiopodcastingdigiaudiovodcastvastuullisuusluovuusretail mediamarkkinointiteknologiaJCDecauxluovuusekstraverkkokauppaDOOH

12.05.2020

Jakso 1: KonversiO-Optimistit hakee vastauksia markkinoinnin osaamiseen ja rekrytointiin

lue lisää

19.05.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 2: Puhutaan yrityksen arvokkaimmasta pääomasta, asiakasdatasta

lue lisää

26.05.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 3: Miltä näyttää B2B-markkinoinnin maailma?

lue lisää

02.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 4: Tällä kertaa sukelletaan bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan

lue lisää

20.12.2021

KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä

KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.

lue lisää

08.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle

Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?

lue lisää

02.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana

Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.

lue lisää

27.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus

Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.

lue lisää