
IAB PODCASTIT
Konversi0-0ptimistit -podcast
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen!
IAB:n podcast-sarjan KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!
IAB Studio -podcast
IAB Studio -jaksot ovat napostelupituisia podcast-jaksoja, joissa käsitellään päivän polttavia aiheita. Jokainen jakso tarjoaa tiiviin ja ytimekkään katsauksen ajankohtaisiin keskustelunaiheisiin, pitäen kuulijat ajan tasalla nopeasti muuttuvassa maailmassa. Podcastin lyhyt ja napakka formaatti sopii täydellisesti kiireisen arjen keskelle, jolloin voi helposti napata mukaan pienen tietoannoksen vaikka kahvitauon aikana. IAB Studio tuo esiin monipuolisia näkökulmia ja asiantuntevia vieraita, jotka jakavat oivalluksiaan ja analysoivat ajankohtaisia ilmiöitä selkeästi ja mielenkiintoisesti.
Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastien kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
08.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle
Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?
lue lisää02.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana
Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.
lue lisää27.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus
Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.
lue lisää18.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää