Icon
Podcast Uutiset & blogi

IAB PODCAST – Digimarkkinoinnin asiantuntijasisällöt helposti kuunneltavassa muodossa

 

IAB Podcast on IAB Finlandin tuottama podcast-kokonaisuus, joka tarjoaa kattavan katsauksen digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin, ilmiöihin ja kehityssuuntiin. Podcast jakautuu kolmeen erilaiseen sarjaan, jotka palvelevat niin markkinoinnin ammattilaisia kuin digialasta kiinnostuneita kuulijoita.

IAB Studio

Ajankohtaiset ja napakat jaksot päivän polttavista aiheista. Studio pureutuu nopeisiin uutisiin, ilmiöihin ja työryhmien tuotoksiin helposti omaksuttavassa formaatissa. Täydellinen tietoisku vaikkapa kahvitauolla.

IAB Focus

Syväsukellus digitaalisen markkinoinnin keskeisiin teemoihin kuten:

Focus-jaksot tarjoavat asiantuntijasisältöä, tutkimustietoa ja näkökulmia alan kehitykseen.

IAB Insider

Kumppaneiden kanssa tuotetut jaksot tuovat esiin laajempia näkökulmia ja yhteisiä onnistumisia. Insider-jaksot avaavat käytännön kokemuksia ja asiantuntijapuheenvuoroja eri toimialoilta

Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastin kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi

 

podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB StudiopodcastingvodcastdigiaudiovastuullisuusInsiderretail mediaDOOHJCDecauxmarkkinointiteknologialuovuusluovuusekstra

18.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?

lue lisää

27.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus

lue lisää

02.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana

lue lisää

08.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle

lue lisää

08.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle

Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?

lue lisää

02.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana

Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.

lue lisää

27.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus

Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.

lue lisää

18.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?

Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.

lue lisää