
IAB PODCAST – Digimarkkinoinnin asiantuntijasisällöt helposti kuunneltavassa muodossa
IAB Podcast on IAB Finlandin tuottama podcast-kokonaisuus, joka tarjoaa kattavan katsauksen digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin, ilmiöihin ja kehityssuuntiin. Podcast jakautuu kolmeen erilaiseen sarjaan, jotka palvelevat niin markkinoinnin ammattilaisia kuin digialasta kiinnostuneita kuulijoita.
IAB Studio
Ajankohtaiset ja napakat jaksot päivän polttavista aiheista. Studio pureutuu nopeisiin uutisiin, ilmiöihin ja työryhmien tuotoksiin helposti omaksuttavassa formaatissa. Täydellinen tietoisku vaikkapa kahvitauolla.
IAB Focus
Syväsukellus digitaalisen markkinoinnin keskeisiin teemoihin kuten:
- Tekoäly markkinoinnissa
- Retail Media
- Tuloksellisuus ja vaikuttavuus
- Evästeettömyys ja suostumukset
Focus-jaksot tarjoavat asiantuntijasisältöä, tutkimustietoa ja näkökulmia alan kehitykseen.
IAB Insider
Kumppaneiden kanssa tuotetut jaksot tuovat esiin laajempia näkökulmia ja yhteisiä onnistumisia. Insider-jaksot avaavat käytännön kokemuksia ja asiantuntijapuheenvuoroja eri toimialoilta
![]() |
![]() |
![]() |
Kiinnostaako yhteistyö IAB podcastin kanssa?
Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
08.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle
Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?
lue lisää02.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana
Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.
lue lisää27.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus
Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.
lue lisää18.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää