Icon
KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille? Uutiset & blogi

KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?

03.12.2020

Kaupallinen yhteistyö Double Verify

KonversiO-Optimistien 10 jakso pyörii telkkarin ympärillä. Mikä on CTV? Entäs OTT? Ja miten Brand Safety liittyy tähän soppaan? Ja mikä oleellisinta, mitä mainostajien tulee tietää CTV:stä ja löytyykö markkinoilta jo parhaita käytäntöjä CTV:n hyödyntämiseen TV/video-kampanjoissa?

Pasi Raassinan vieraana all the way from UK David Goddard, Double Verifyn Senior Business Development Director ja Jonne Salovaara, Senior Digital Planner Dagmarilta. 

Kansainvälisen asiantuntijan myötä tämänkertainen keskustelu käydään englannin kielellä. Keskustelun aiheena on kuluttajakäyttäytymisen muutos liittyen erityisesti TV:seen ja ja bränditurvallisuuteen uudessa modernissa ekosysteemissä. Jaksossa määritellään muodikkaita termejä kuten brand safety, brand suitability, CTV (“any streamed video on TV”), muut OTT-määritelmät kuten AVOD.

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat!

Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme Double Verify.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää