Icon
KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille? Uutiset & blogi

KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?

03.12.2020

Kaupallinen yhteistyö Double Verify

KonversiO-Optimistien 10 jakso pyörii telkkarin ympärillä. Mikä on CTV? Entäs OTT? Ja miten Brand Safety liittyy tähän soppaan? Ja mikä oleellisinta, mitä mainostajien tulee tietää CTV:stä ja löytyykö markkinoilta jo parhaita käytäntöjä CTV:n hyödyntämiseen TV/video-kampanjoissa?

Pasi Raassinan vieraana all the way from UK David Goddard, Double Verifyn Senior Business Development Director ja Jonne Salovaara, Senior Digital Planner Dagmarilta. 

Kansainvälisen asiantuntijan myötä tämänkertainen keskustelu käydään englannin kielellä. Keskustelun aiheena on kuluttajakäyttäytymisen muutos liittyen erityisesti TV:seen ja ja bränditurvallisuuteen uudessa modernissa ekosysteemissä. Jaksossa määritellään muodikkaita termejä kuten brand safety, brand suitability, CTV (“any streamed video on TV”), muut OTT-määritelmät kuten AVOD.

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat!

Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme Double Verify.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

06.02.2024

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2024 - IAB Finlandin Industry Partnerit esittelyssä

IAB Finlandin Industry Partnereina vuonna 2024 toimivat Adform, Alma Media, Clear Channel, RTL, Sanoma ja SOK Smart Marketing. Esittelemme heidät kaikki kahdessa osassa ja alotamme nyt kolmikolla Adform, RTL ja SOK Smart Marketing. Loput kumppanit esitellään kahden viikon päästä.

lue lisää

26.01.2024

Antti Kallio ja Christopher Fernandez IAB Finlandin hallituksen PJ-kaksikoksi

Dagmarin Chief Business Officer Antti Kallio valittiin tammikuun kokouksessa yksimielisesti IAB Finlandin hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2024. Varapuheenjohtajan nuijaa tänä vuonna heiluttaa viime vuoden tapaan Kinesson Pohjoismaiden liiketoiminnasta vastaava Christopher Fernandez.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää