
KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä
Kaupallinen yhteistyö Salesforce
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä.
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian liiketoiminnan mittavasta transformaatiohankkeesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
Jaksossa IAB-Pasin kanssa ovat keskustelemassa Henkka eli Henrik Hahtovirta digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asioinnin johtaja Fennialta ja Lasse eli Lars Schulman markkinoinnin- ja verkkokaupparatkaisujen johtaja, Salesforcelta.
Fennia on aloittanut suuren transformaatiohankkeen ja Henkka on tullut IAB Podcastiin kertomaan mitä heillä on tekeillä. Hän antaa Lassen kanssa myös vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointiteknologian kyvykkyyksien uudistamisessa
- Fennian mittava transformaatio-ohjelma ja teknologiakumppani Salesforce
- Mitä Fennia haluaa muutoksella saavuttaa?
- Mitkä tekijät takaavat hyvän muutoshankkeen?
”Muutos ei tule koskaan olemaan näin hidasta, mitä se on tänä päivänä”
Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!
Kuuntele koko jakso tästä:
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.
Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.
Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!
Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
12.05.2020
Jakso 1: KonversiO-Optimistit hakee vastauksia markkinoinnin osaamiseen ja rekrytointiin
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
lue lisää19.05.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 2: Puhutaan yrityksen arvokkaimmasta pääomasta, asiakasdatasta
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
lue lisää26.05.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 3: Miltä näyttää B2B-markkinoinnin maailma?
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
lue lisää02.06.2020
KonversiO-Optimistit, jakso 4: Tällä kertaa sukelletaan bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
lue lisää20.12.2021
KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
lue lisää08.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle
Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?
lue lisää02.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana
Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.
lue lisää27.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus
Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.
lue lisää